Gå til innhold

Msn profil, borte vekk?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg hadde en gammel msn med familie å venner på engang, har ikke vært inne på den på 2-3 kansje 4år om jeg ikke tar helt feil. Jeg hadde jo engang en sånn msn profil da med navn og intresser ogsånt som var på den tiden,vet ikke om det er enda.

Er navn / å annen info på denne msn fra hotmail slettet nå? Siden den har vært inaktiv såpass lenge? Eller vil infoen alltid ligge ute for folk på msn / hotmail for dem som har mailen? Husker ikke mail-navnet eller noe slikt så kan liksom ikke finne den heller.

Takk for svar, jeg regner hvertfall med at alt er vekk fra profil ogsånt, samt at adressen ikke er i bruk lenger å alt av info er vekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen andre her som kan fortelle meg om dette er korrekt? Vet ikke hvorfor men jeg liker ikke at infoen kan være tilgjengelig for folk enda. Siden jeg ikke bruker den, hvem vet hvem som får tak i dein adressen.

Er det ett sted jeg kan sende mail for å få ett konkrett svar?

Lenke til kommentar

Jeg er litt rar, men betyr dette her at profilen og infoen er borte fra den msn-mailen? :) Fikk svar fra kundehjelpen dems.

Takk for at du kontaktet Windows Live Id Support.

Jeg heter Therese og jeg forstår at du har problemer med en gammel e-post konto. Jeg beklager så meget for problemene dette har forårsaket.

Dersom du ikke har logget deg på kontoen i løpet av 120 dager, blir alt som har med kontoen å gjøre slettet, og selve adressen frigis til andre.

Takk for at du bruker Windows Live Id. Hvis du har noen andre problemer er det bare å skrive tilbake så skal vi hjelpe deg så godt vi kan.

Lenke til kommentar
Takk for at du kontaktet Windows Live Id Support.

Dersom du ikke har logget deg på kontoen i løpet av 120 dager, blir alt som har med kontoen å gjøre slettet, og selve adressen frigis til andre.

8313777[/snapback]

har ikke vært inne på den på 2-3 kansje 4år om jeg ikke tar helt feil.  Er navn / å annen info på denne msn fra hotmail slettet nå?

8308769[/snapback]

Ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...