Cooler Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Heisan Jeg har en AMD XP 1500+ med en Taisol CGK 760 CPUkjøler. Med Taisolen og den Delta ("lille pingle") vifta som sitter på orginalt så hadde jeg disse tempraturene når romtemp var på mellom 20-22 grader. .....Idle:46-48 grader Full load:55-59 grader Etter og ha vært og kjøpt meg en papst 612NGH på http://www.microplex.no/ til 186,- har jeg disse tempene (Romtemp på 20-22 grader) .....Idle:42-43 grader Full load:48-50 grader Dette er MEGET oppsiktsvekkende resultater da CPU/system går ned i Temp mellom 4-9 grader og dette med en papst vifte som ikke bråker nevneverdig mere en den orginale delta vifta som sitter på Taisolen. ja spesielt går tempen ned på full load som dere kan se (mellom 6-9 grader) Så er du en av de som sliter med varme tempraturer på din cpu og har en Taisol CGK 760 så er dette den perfekte løsning, da du får kjølt ned systemet oppsiktsvekkende mye med en ny vifte (Papst 612NGH) uten og måtte høyne støyen på ditt system noe nevneverdig. PS: Har brukt standard "jallagoop" på mitt system ,men tenker jeg ville hatt enda bedre resultater med Artic Premium Silver II. Så nå tror jeg att jeg har funnet den "perfekte" løsning,og bare måtte bare gi mine erfaringer videre til dere som sliter med varme CPUer. Soo Goo for It . You want regret it . Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Prøv deg på Nanotherm kjølepasta i stedet. Skal være bedre for kobberbunnkjølere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå