Gå til innhold

Hva betyr denne feilmeldingen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oppdater drivere og progs for Realtek HD Audio lydkort  ;)

8308475[/snapback]

 

Ok, jeg får forsøke det.. men hvordan gjør jeg det? :)

 

Typsk.. jeg prøver å holde pcn ren for tull og i tipp topp stand hele tiden, og når det er noe som føkker opp, så er det altid pga Microsoft.

8308490[/snapback]

 

Last ned siste drivere til lydkortet, slett de gamle og prøv igjen.

Lenke til kommentar
Den dukka opp hjå meg også etter at den siste patchen frå MS blei innstallert. Angiveleg skal det vere den patchen som fikser problema med animerte musepekere.

Etter å ha fjerna den igjen så forsvant feilmeldinga.

 

XP PRO

DFI LanParty UT CFX3200-DR

8308482[/snapback]

Hvordan fikk du fjernet den siste patchen?

Lenke til kommentar
Den dukka opp hjå meg også etter at den siste patchen frå MS blei innstallert. Angiveleg skal det vere den patchen som fikser problema med animerte musepekere.

Etter å ha fjerna den igjen så forsvant feilmeldinga.

 

XP PRO

DFI LanParty UT CFX3200-DR

8308482[/snapback]

Hvordan fikk du fjernet den siste patchen?

8308682[/snapback]

 

 

Den ligger vel i add remove programs antar jeg? (kryss av for show updates boksen)

Lenke til kommentar

Jeg fikk vekk feilmeldingen når jeg fjerna patchen, men lyden min virker ikke som den skal! Det går ikke an å bruke fn + lydtastene mine, og de er jeg veldig avhengig av. FIkser det seg når jeg installerer lydkortet på nytt fra Realtek sine hjemmesider?

 

EDIT: jeg har avinstallert og installert lydkortet på nytt, men fn + lydtaster OG fn + lysstyrketastene mine vil ikke virke, hva er dette for noe tull??

Endret av soundslikeme
Lenke til kommentar
Jeg fikk vekk feilmeldingen når jeg fjerna patchen, men lyden min virker ikke som den skal! Det går ikke an å bruke fn + lydtastene mine, og de er jeg veldig avhengig av. FIkser det seg når jeg installerer lydkortet på nytt fra Realtek sine hjemmesider?

 

EDIT: jeg har avinstallert og installert lydkortet på nytt, men fn + lydtaster OG fn + lysstyrketastene mine vil ikke virke, hva er dette for noe tull??

8309703[/snapback]

 

Last ned og innstaller drivere for tastaturet ditt også, det hjelper sikkert.

Lenke til kommentar
Dagens oppdateringer fra MS som herper til maskinene..  :mad:

8310391[/snapback]

 

Ja, jeg har aldri vært noen særlig fan av de oppdateringene, men har tenkt idet siste at det må jo være skikkelige greier som ikke ødelegger noe, siden det kommer fra windows og alt, men NEIDA (jeg trenger en sinna-smiley her) :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...