Gå til innhold

Winning Eleven Wii Announced

trydis

Anbefalte innlegg

The extremely popular soccer Winning Eleven (Pro Evolution Soccer in Europe) sim is coming to the Nintendo Wii, complete with a revamped control system designed specially for the system.

Computer and Videogames Article also revealed that he’s heard whispers of EA getting busy in R&D, by looking at strapping a remote device to a player’s foot for shooting.

kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:!:

Wiimote til foten? Ja nå har jeg hørt det og. Først var det problemer med at folk ble slått i trynet og kroppen når de spilte Wii spill, så var det wiimotes i full fart mot TVen og hva blir da resultatet av dette, kastreringer og ømme midtpunkt samt føtter som kobler seg til TVen i alt for stor fart?

Morsomt, blir overasket over kreativiteten til utviklerne nå, EA har positivt overasket meg.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at man fester Wii-remoten til foten og styrer spillerne med analogstikken på nunchuken, som man holder i høyre hånd, hvis man bruker høyre fot, eller venstre hånd, hvis man bruker venstre fot.

Break a leg :)

Lenke til kommentar

2 wiimotes, en på vær fot, trådløs nunchuck i handa. Jogge på stedet for å springe, sparke i lufta for å sparke ballen.

Tro om naboen hadde fått hjertestans når du begynte å springe rundt i stua og gaule "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!" etter å ha scora et saftig mål.

Lenke til kommentar
2 wiimotes, en på vær fot, trådløs nunchuck i handa. Jogge på stedet for å springe, sparke i lufta for å sparke ballen.
Må ikke glemme å feste den siste remoten på hodet, for å kunne heade ballen :p

8309103[/snapback]

"To play this game, 3 Wiimotes™ and 1 of the new wireless Nunchuck™ attachments is required" :!: Endret av Sapphire56
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...