Patrick de Maar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis du får gledesutbrudd over antall poster på et forum bør du virkelig komme deg ut en gang i blandt. Jeg tar det med ro jeg. Jeg bryr meg ikke om jeg har 200 eller 800 poster, det kan være det samme. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hvis du får gledesutbrudd over antall poster på et forum bør du virkelig komme deg ut en gang i blandt. Jeg tar det med ro jeg. Jeg bryr meg ikke om jeg har 200 eller 800 poster, det kan være det samme. 8400922[/snapback] Nja, men for noen så gir det ett vist inblikk i hvor godt svar de får etter å ha sett postcounten til personen som gir svaret, selv om dette ikke alltid er riktig. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Herregud, om dere har så stort problem med at jeg ble glad for å ha et lite jubileeum, så kan dere da gjøre noe annet enn å poste tull? Komme seg ut for eksempel? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har ingen problemer med at du feirer ditt lille jubileeum, men 1000postar har for så vidt ingenting å si på dette forumet per idag da finnes så mange spammere som har nådd samme tall. Selv har jeg hatt noen brukere til på dette forumet som har nådd godt over 1000 poster på relativt kort tid(ihvertfall en bruker), så jeg vet hva jeg prater om. Skal ikke si at det der var glanstider hvor jeg ikke spammet i det hele tatt, det var de verste spambølgene dere kan oppleve. For all del, gratulerer. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Så vidt jeg vet er det ikke lov å ha mer enn en bruker per pers. EDIT: Ikke prøv å kall meg en spammer, om det var det du prøvde. Har hatt denne brukeren i noen år nå. Endret 16. april 2007 av Leaf Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg prøvde ikke å kalle deg spammer, jeg bare sa at slikt ikke er noe særlig tess lenger. Jeg ser du ikke er noen spammer. Og ja, du har rett angående reglene, men det skal vi ikke gå inn på da jeg egentlig ikke skal snakke om det. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hurra.. 4000 poster. Jeg tror jeg skål gå å kjøre hodet mitt i veggen eller noe. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg også vil ha. x) Vist jeg poster her, så kommer jeg litt på vei. Så, jauu;) Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg også vil ha. x)Vist jeg poster her, så kommer jeg litt på vei. Så, jauu;) 8405776[/snapback] Poster i off topic tells ikke.. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Seriøst? Oi, det viste jeg ikke. Pokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå