Raspeball Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Vet ikke hva jeg har gjort, eller om det i det hele tatt er jeg som har gjort noe, men de to siste gangene jeg har startet maskinen, har denne (vedlagt) feilmeldingen kommet opp. Hva betyr den? Er det alvorlig? Kan jeg fikse den, og i så fall, hvordan? Maskinen kjører ellers helt normalt. Og mens jeg nå var i gang. Har hele uken plagdes med Noka PC Suite og Bluetooth. Så avinstallerer jeg Bluesoleil, for så å installere en nyere versjon av Bluesoleil. Hva skjer? Jo, installeringen stoppes ved "Error code 3" (versjon 1.6.4 eller noe) og "Error caode 183" (versjon 2.3). Innimellom dette kommer Windows opp med noe bluetooth-greier. Tips, anyone? Uansett. Om noen kan hjelpe meg med feilmeldingen, så hadde det vært veldig flott, i og med at den er mitt "hovedproblem". Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Denne: http://www.microsoft.com/downloads/details...cb-f7b3b0fd3d86 skulle løse problemet. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Takk takk! Håper det funker. Lenke til kommentar
slobbix Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hei..søkte på nette om denne feilen, kom frem hit! Søsteren min fikk samme feil på henne bærbar, klikka på linken og dt vært goo! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå