CellularDude Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Fikk i dag en feilmelding ved oppstart av Windows. Har aldri fått denne feilmeldingen noensinne før, og lurer på hva meldingen gjelder og hvordan jeg blir kvitt den: RTHDCPL.EXE – Ugyldig omplassering av system-DLL. System-DLLen user32.dll ble omplassert i minnet. Programmet vil ikke kjøre skikkelig Omplasseringen oppsto fordi DLL-filen C:\WINDOWS\system32\HHCTRL.OCX okkuperte et adresseområde reservert for system-DLLer i Windows. Kontakt leverandøren av DLLen for å få en ny. Jeg bruker Win XP Home Edition (Norsk) med SP2. Windows er oppdatert fra Windows update. Har sjekket maskinen for virus med PC-Cillin, som også er oppdatert. Maskinen min er en Acer Aspire 9300. For sikkerhets skyld restoret jeg hele C:\ fra en Ghost-speiling, men utrolig nok kom feilmeldingen da også! Maskinen fungerer greit, men liker jo ikke denne meldingen hver gang den starter. Endret 4. april 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Denne: http://www.microsoft.com/downloads/details...cb-f7b3b0fd3d86 skulle løse problemet. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Denne: http://www.microsoft.com/downloads/details...cb-f7b3b0fd3d86 skulle løse problemet. 8307952[/snapback] Postet min bønn om hjelp kl. 16.21. Kl 16.23 kom hjelpen fra deg. Kl. 16.45 var problemet løst. Tusen takk skal du ha!! Endret 4. april 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) denne dukket opp for meg også, virker som om den kommer etter å ha installert fixen for "mouse pointer exploiten".. edit: glemte helt å takke CellularDude for spørsmålet og norbat for svaret Endret 4. april 2007 av krist2 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den kom her og. Etter at jeg også fiksa det mouse exploiten. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Da går vi jo en hyggelig påske i møte. God påske!! Jeg prøvde å løse problemet ved først å søke på Microsofts sider, men det var som å lete etter en nål i en høystakk. Så kommer en link fra norbat, så ordner alt seg Endret 4. april 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
ohoevde Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Takk for hjelpen norbat! Lenke til kommentar
Rajcapone Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 same same.. men alt løste seg etter linken til norbat. TNX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå