Gå til innhold

mange innlegg - status?

Gir mange innlegg status?  

69 stemmer

1. 1. Gir mange innlegg status?

• Ja
      38
    • Nei
      29
    • Vet ikke
      2

Anbefalte innlegg

Man trenger ikke ha mange innlegg når man er en pen jente :cool: .

Neida. Jeg syns ikke det skulle spille noen rolle. Men når man har mange innlegg har man som regel vært her en stund,og derfor vet "alle" hvem du er. Kvalitetsinnlegg hjelper godt også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leser veldig sjeldent alle innleggene i en tråd, spesielt når jeg kommer sent inn i den og det er flere hundre innlegg å komme gjennom. Jeg velger da å lese de som jeg vet er fornuftig og som jeg har lest mye av før, og det pleier å være de med mange innlegg. Hvis man bare poster en gang i uken så sliter jeg med å få et intrykk av brukeren, og da blir den personen ikke prioritert.

Det skal dog være sagt at den mest ubrukelige personen på hele forumet, som verken har fornuftige argumenter, interessante meninger eller noe som helst som gjør innlegget verdt å lese, har mange flere innlegg enn meg og de fleste her.

Lenke til kommentar

Nei, mange innlegg er nødvendigvis ikke status. Det avhengiger helt og hopldent på kvaliteten. En bruker med mange innlegg som jevnt over holder god kvalitet vil ha en god status. En spammer som har flere innlegg, men der innleggene er helt håpløse vil ikke ha på langt nær så god status. Så:

(Kvalitet + Inlegg) * x = Pluss status

(Spam + Inlegg) * x = Minus status

Snorre :)

Lenke til kommentar
Ja, det gir status. Vanligvis er de som har mange innlegg gamlere, og er derfor ikke like barnslig. Så de gir mer seriøse svar. (Ikke altid)

8327588[/snapback]

Eldre, vær så snill.

____

Jeg ser ikke så mye på antall inlegg, men mer på helhetsintrykket av brukeren. Hvis brukeren har mange skrivefeil, virker useriøs og bare poster dritt, mister personen mye av min respekt. Uavhengig av antall innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...