Gå til innhold

mange innlegg - status?

Gir mange innlegg status?  

69 stemmer

1. 1. Gir mange innlegg status?

• Ja
      38
    • Nei
      29
    • Vet ikke
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart at dei som for eksempel er ein del av "gjengen" som har hengt på SO ei stund får litt meir "status" der fordi andre folk kjenner dei. Det fins riktignok andre måter å få enten respekt eller oppmerksomhet på:

1. Å poste kvalitetsinnlegg, enten morsomme, finurlige eller med ein eller annan sterk meining.

2. Å provosere, eventuelt trolle. Her får du i alle fall plenty med oppmerksomhet.

3. Å vere jente, enkelt og greit. Eventuelt utgi seg for å vere det, men du klarer neppe menge innlegg utan å bli busted. :ermm: Husk " :love: "-smiley's.

Endret av raspekaker
Lenke til kommentar

Det er uten tvil om at det er avataren som gir status!

Jeg har aldri vært så respektert før som da jeg stjal avataren til Pencilcase .) Han har vel heller aldri hatt lavere status enn da han stjal min :)

Så sum summarum:

:fun:

Lenke til kommentar
Det er uten tvil om at det er avataren som gir status!

Jeg har aldri vært så respektert før som da jeg stjal avataren til Pencilcase .) Han har vel heller aldri hatt lavere status enn da han stjal min :)

Så sum summarum:

8308595[/snapback]

enig der ja....

Lenke til kommentar
[...]

8308595[/snapback]

... så ettersom eg har norges beste tegneserie i avataren min, er altså eg den nye forumkongen! :w00t:

8308716[/snapback]

Dessverre. Norges beste tegneserie er Pondus :)

Men om du bytter nick til Simen2 og bruker tv2 logoen som avatar, tror jeg du fort blir lagt merke til :)

Lenke til kommentar
Gjesp....nei det er ikke status. EOD.

8307875[/snapback]

Helt korrekt. Dine innlegg får du ikke høyere status av, snuppa. Det som gir status er driftstid på forumet, og om du har deltatt i den originale "Siste ordet" (og for å ha det, måtte du være medlem av delphiforumet). *Sette seg på b-real*

Lenke til kommentar

Stomperud er best!!

Jeg syntes ikke det er status med mange innlegg,jeg tenker med en gang når det blir over 5-6 tusen så tenker jeg: Spammer, eller nerd.

Ser at jeg begynner å få en del innlegg, men jeg har vert her litt også da.mange har like mange innlegg på et år.

Lenke til kommentar

Jeg har enormt lite innlegg, og derfor føler jeg meg liten her på forumet.

Men det finnes allikevel mennesker med flere tusen poster som får meg til å begrave fjeset i hendene når jeg leser trådene/postene demmes.

Poeng: Postcount gir ingen beskrivelse om hvorvidt vedkommende er kul eller teit.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Jeg prøver å ikke vurdere brukere etter hvor mange innlegg de har, men det er ikke lett.

Når jeg ser en med mange tusen innlegg er det på en måte lettere å ta for god fisk en hvis det er en med to.

Jeg vet iallefall at hvis bare jeg hadde hatt 2-3 innlegg hadde jeg gitt blanke i kvaliteten på postene mine. Nå som jeg har noen hundre, er jeg litt mer forsiktig. Derfor vurderer jeg folk med mange innlegg som mer seriøse. Prøver å lavære, men det er ikke lett :p

Lenke til kommentar

Synes at hvis man enten er OT-baren hore, eller veldig godt kjent på en,eller annen måte, er ikke postcounten så viktig. Men jeg bryr meg mer om innlegg fra folk med over 1000, en folk med 56.

Men har inntrykk at de eneste med status er, enten moderatorer, eller folk som steffypants eller marley.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...