IthMcMos Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Noen andre som har problemer med switcher som plutselig begynner å gå? [ Denne Melding var redigert av: IthMcMos på 2002-12-16 15:48 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: IthMcMos skrev (2002-12-16 15:41):Noen andre som har prøblemer med switcher som plutselig begynner å gå? Ja, backbone switchen her på huset gikk egenhendig ut døren og forsvant. Eneste som va igjen var noen kabelstumper :sad: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 fy! Dere kan ikke ha behandla switchene deres mye pent. Mine 3com switcher er veldig lydige, men så smører jeg IP-pakkene for de også da :smile: Lenke til kommentar
eirikch Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Min har ennå ikke tatt turen, men det er vel ikke lenge før... Denn enneste turen den har hatt er den enne gangen jeg slang den i gjennom rommet bare for at jeg ikke fikk ut en ledning.. Den gikk ikke ut da heller, men etterpå forstod jeg at man må holde inne den lille klipsen...... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg har desverre ikke en fullvoksen switch ,men jeg har sønnen som heter HUB. Det virker som han er litt ulydig og ikke vil gjøre det jeg bar han om noen ganger.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 jeg har også sønnen (HUB) og her omdagen tok den beina fatt å løpte ut døra og nedover gata .. men den glemte å ta ut kablene .. så den kom seg ikke langt ... nå er den stripset fast til Cabel modemet ... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Vell vi må passe på eiendelene våre... Uten en hubb så får jeg ikke Internett. Uten Internett så er jeg [lost] ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå