Gå til innhold

Need For Speed Carbon PS3

aJens1

Anbefalte innlegg

Ble skikkelig skuffet når jeg skulle teste NFS Carbon. Spillet i seg selv er greit nok og virker bra på ratt. Men skuffelsen kom når jeg så grafikken, den suger skikkelig balle :cry:.

Tror man skal ha problemer med og se noe stor grafikk forskjell på NFS Carbon til PS2/PS3. EA kan ikke ha lagt så ille stor jobb i dette prosjektet.

Noen som vet om det er like ille til Xbox 360?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg en testsammenligning ein gong.. Var ikkje så veldig stor forskjell. For det meste bare farger og lys. Visst du har spilt alle andre, så e du nok blitt litt vandt med at det kun e natt i spillet (unntatt MW). Men grafikken ekke så imponerende, men sånn e når utviklere haster med å lage neste spill. Det e jo ikkje akkurat så stort mellomrom mellom UG,UG2, MW og Carbon.

http://www.gamespot.com/features/6162742/index.html ,her e linken, og ikkje la dette bli ein ps3 vs 360 diskusjon....

(off-topic :p )Men etter min mening. EA svikter helt i denne serien. Eg er DØNN LEI alt dette tuning greiene og fast and the furious opplegget. (4 spill med omtrent samme stil etter kvarandre) Bør heller satse på slik hot pursuit var. Mykje bedre... Og kor e kjørestilen Porsche 2000 hadde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...