unwill Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Av og til dukker det opp pop ups når jeg surfer rundt, men etter en stund merket jeg at disse pop upene ikke kommer fra internett-siden jeg surfet på. Da mistenker jeg at det har blitt innstallert et eller annet program, men en liten titt inne i startup på msconfig viste ikke noe suspekt. Noen som aner hvor den kan ha gjemt seg? Eller andre grunner til at pop ups reklame plutselig popper opp? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 du var vel noen p2p fildelingsprogrammer. det er et godt sted å starte letinga. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 installert noen friendsgreetings i det siste? Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 sikkert spyware, last ned Ad-aware den scanner hden og fjerner alt sånt dritt Lenke til kommentar
Daedalus Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hvis du har Kazaa installert, så har du også spyware. Det går det ikke an å fjerne med Ad-aware. Spyware'n som følger med Kazaa heter "Gator", søk på google så finner du ut hvordan du fjerner det. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Kjør Ad-aware- Det fjerner mye rusk og rask på maskinen. Feks free fuc.... bonzy buddy. http://www.lavasoftusa.com/downloads.html Og Privoxy fjerner all reklame og popups mens du surfer. Husk å sette 127.0.0.1:8118 på proxy etter at du har startet privoxy. http://www.privoxy.org Begge programmene er godt kjent og fungerer. Br... kaldt her! MVH Øyvind! [ Denne Melding var redigert av: Luske_Ludvig på 2002-12-16 15:27 ] Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Takk for hjelpen, vet ikke hvor bra det fungerte men den fant 98, og jeg fjernet dem alle sammen... Forhåpentligvis vil jeg merke noe etter hvert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå