Gå til innhold

TES: (X360) Oblivion DDE

Anbefalte innlegg

Heisann.. Plukket nettop opp Oblivion til min Xbox 360 fordi det var ganske billig. Jeg har fullført Mainquest og samtlige Factrions på PC fra før av men tenkte det er greit å ha noe å holde på med i påsken uansett ^^ Greit nok, men greia er at..

DET FUNKER JO IKKE! :cry:

Enkelte steder i spillet slutter all tale og effektlyd ut og fem sekunder senere popper det opp en såkalt DDE eller Dirty Disc Error. Xboxen vil visst ha med til å rense disken med en klut, eller restarte konsollen. Ok, men nei. Det virker jo ikke, microsoft? Hva skal jeg nå gjøre? Jo da spør jeg min venn Google om hjelp og kommer fem til at ganske mange har samme problemet. Jeg og Google fant ut at det var diverse påstander om dette problemet. Oblivion platen er feilprodusert og tar lett imot riper, Xboxen klarer ikke å kjøre prosessene og gir oss en DDE melding som unskyldning for dens svake fysikk, det kan ha noe med at jeg bruker harddisken, og CACHE OWERFLOW!1one!100!1. Merkelignok som alle høres ut får jeg fortsatt ikke fikset problemet.

Er det noen andre som har opplevd noe av det samme og som muligens er keene på å fortelle med hvordan jeg bekjemper denne demonen som ligger over min 360 eller min Oblivion-plate?! SHRUGS!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...