leifeinar Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 prøvde vista her om dagen, og der var det et lite program som målte cpu og minne forbruk. finnes det noe som gjør det? har flere program som måler cpu last men ikke minne Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ehm.. oppgavebehandling i winXP måler jo dette, selv om jeg ikke vet hvor nøyaktig den er. ctrl + shit + esc Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ehm.. oppgavebehandling i winXP måler jo dette, selv om jeg ikke vet hvor nøyaktig den er. ctrl + shit + esc 8307260[/snapback] Eller Høyere klikke på oppgave linja og "Oppgavebehandling" Lenke til kommentar
thrml Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ehm.. oppgavebehandling i winXP måler jo dette, selv om jeg ikke vet hvor nøyaktig den er. ctrl + shit + esc 8307260[/snapback] Eller Høyere klikke på oppgave linja og "Oppgavebehandling" 8307375[/snapback] ctrl + alt + del eller som Lockdog sier ctrl + SHIFT + esc eller som Sempron sier.. eller så kan du ta en titt på www.itpro.no og gå på nedlastinger også verktøy Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 er vel nå jeg skal bli flau.... hadde ikke fått med meg at oppgavebehandling gjorde dette skal sjekke www.itpro.no Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Shift shit, right "Same shift different wrapping" Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 for dere som har fulgt denne tråden med ulidelig spenning......... fant et programm SysMetrix 3.40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå