Howard Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Enten du befinner deg på fjellet, ved sjøen, i byen, inne i en hall eller andre steder - ha en flott påsketid! Les mer Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 God påske ja! Kos dere med hele sjokolade-hylla til nærmeste matbutikk/bensinstasjon. Husk å kjøpe før du forsyner deg da Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Joa takker for det, men må dessverre på jobb i påsken. Så god påske til Dere alle i hw forumet + alle andre. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Takk og i lige måde alle sammen! Lenke til kommentar
ASUSNO Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 ASUS Nordic AB ønsker alle Hardware.no brukere en rikgtig god påske, enten de måtte befinne seg på fjellet, i Hamar, ved sjøen eller hjemme foran PC'en! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ønsker alle en riktig god gul påske ! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Får slenge meg med og ønske alle en happy påske. Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) GOD PÅSKE Nassuz og tusen andre sjeler på TG07 ...Metallica i det ene øret og Rosa helikopter i det andre.....øøh... 4 dager til ende edit: SKJELER Endret 4. april 2007 av Nassuz Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Joa takker for det, men må dessverre på jobb i påsken.8307027[/snapback] Skal jobbe jeg også.. drar i morgen til Aukra for siste gang. Får litt ekstra i lønningsposen.. ..det hjelper God påske alle sammen! Endret 4. april 2007 av JrRRr Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 God påske alle sammen :kylling: Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 God påske alle! 3 timer og ti minutter igjen til påska mi begynner Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 påsken min begynte med et smell, min stakkars psu gikk til helvete når jeg kobla meg til på TG :s litt kjipt, men etter ca 500 kroner og fiksing av dell power button som også brant opp, så er jeg endelig igang Så god påske Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Yes yes! Happy Pausk tu all ov yous! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå