Gå til innhold

Diablo II og ATI Radeon


Anbefalte innlegg

Hei til alle Diablo II fan!

 

Kjøre ATI Radeon 8500 og Diablo II, problemet er at eg bare klare å kjøre i 2D, når eg prøve å starte opp i 3D så klikker spillet før det kommer til Diablo II oppstarten (får bare med reklamen)

 

Har Diablo II orginalen, men ikke lagt inn noe patch.

 

Noen som har forslag?

 

Takker for alle svar på forhånd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører du spillet i 3D får du en større dybde i spillet eller.no. Er ikke helt sikker, du ser forskjell mens du switcher mellom 3D og 2D.

Btw, spilte gjennom hele driten i 3D, gikk da glatt det.

 

[off topic]En ting til, er det bare jeg som synes at spillet er litt for lett?

Jeg rundt det med Sorceress, har 75 points to attributes og 11 Skill levels til overs. Jeg har ikke "delt de ut" fordi at jeg ønsket at det skulle være litt utfordring.

Er det meg, eller er det slik for dere andre også?

sry for off topicen [/off topic]

 

Tilbake til ditt problem, jeg har spilt det alltid med et GF2 mx400 kort, har gått uten problemer. Låner et ATI 8500LE kort av en kamerat, det gikk også uten problemer da jeg testet det nå.

Har du lastet ned de nyeste driverne fra ati?

Prøv det!

 

mvh En farlig Tiger

:razz:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiller det i 2d da jeg har gjort det fra dag en (da jeg begynnte hadde jeg en celeron 300A @ 450Mhz og Nvidia TNT2). Det er vel egentlig bare en vanesak. Btw om du syns det er så enkelt har du vel gjort som alle andre med den meningen -> Juksa... Morsomt å komme med en slik uttalelse da du brukte den charakter som er kjent for å være den vanskeligste LMAO

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...