Joachim_F Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nintendo har fortalt at de vil lansere fotballspillet Mario Strikers: Charged i mai. Les mer Lenke til kommentar
Yama Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 lurer på hvordan nintendo hadde klart seg uten mario jeg... og jaaa. jeg vet de har zelda også. men Mario er jo nintendo vill jeg si... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Nintendo ville ikke ha vært den samme såklart, men hva er så galt med det. I motsettning til andre serier er Mario hovedsaklig knallgode. Så lenge Nintendo fortsetter med å levere slikt, ser jeg ikke grunnen til å stoppe. I tillegg er Mario ennå veldig populær. New Mario Bros til DS skal visstnok ha nådd rundt 5 millioner solgte kopier (om jeg husker riktig). Noe som gjør den til en av de mest populære Mario-spillene på lenge. Uansett, Strikers på GameCube er kjempemorro. Ser fram til dette også, selv om jeg bryr meg lite om online. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dette virker fett! Håper det er skikkeleg kvalitet, er på tide å få seg eit nytt spel til Wii nå snart...går enda i Wii Sports her Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Mario Smash Football på GC var nå så-som-så, så jeg beholder en sunn skepsis foreløpig. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 flott å se at det ikke har socker i navnet ivertfall, blir så lei av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg