Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan overbevise en jente?

Gjest Gjest_random_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor vil du være sammen med ei som er interessert i en annen, pluss at hun ikke vet hva hun vil? Ydmykende spør du meg...

8310235[/snapback]

Det å være forelsket betyr ikke nødvendigvis at den du er forelsket i også er like glad i deg.

8310843[/snapback]

poenget ditt er?

Lenke til kommentar
Hvorfor vil du være sammen med ei som er interessert i en annen, pluss at hun ikke vet hva hun vil? Ydmykende spør du meg...

8310235[/snapback]

Det å være forelsket betyr ikke nødvendigvis at den du er forelsket i også er like glad i deg.

8310843[/snapback]

poenget ditt er?

8310851[/snapback]

At han vil være sammen med henne fordi han liker henne, ikke fordi han vet at hun liker en annen.

Lenke til kommentar
Her har du mer eller mindre tapt allerede. Og det er lite du kan gjøre. Grunnen til det er at du virker veldig needy. Middag, blomster og konfekt høres bra ut, og det er det vi har blitt oppdratt til å tro fungerer. Vel, det gjør ikke det! Du får ikke en jente interessert ved å forsøke å kjøpe deg inn i hjertet hennes.

-Pick-Up-Artist-

8308481[/snapback]

exactly! har en venninde som har en liten beundrer, han kjøpte masse stuff til hun og betalte taxi og drikke alle veier til hun. Nå vil hun ikke engang snakke med han. selv om han ikke har gjort noe galt.

Lenke til kommentar

8310235[/snapback]

8310843[/snapback]

poenget ditt er?

8310851[/snapback]

At han vil være sammen med henne fordi han liker henne, ikke fordi han vet at hun liker en annen.

8310930[/snapback]

ehm, nå var det ikke det hanne mente heller da?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det HO som skal på en måte "velge" deg? Hvorfor får du det ikke til slik at det er DU som kan "velge" henne?

Spørsmålet er jo da hvordan du skal få til det.. Og da er det første du må slutte med er å si sånne ting som at du liker ho og vil være sammen med ho. Hva er egentlig vitsen med det? Ho er sikkert klar over det fra før av, men er kanskje ikke helt sikker... Men nå har jo du sagt det rett ut, så da er det jo ikke noe spennendes lengre, og bare på det lille der så har din rate sunket ganske mye hos henne!

Det er som når folk forteller om en spennendes film de har sett, så forteller de hvordan den slutter! Det er ikke særlig spennende for deg er det vel? Hvertfall ikke når du har planlagt å se den, hvis du skjønner hva jeg mener.

Tenk sånn her... Ho er sammen med en nå... Men hvis du hadde vært tusen ganger morsommere å være sammen med og ja.. Mer spennende og uforutsigbar og alt det greiene der.. Hvorfor skulle ho fortsatt velge å være sammen med han andre? Ja, det kan jo være at ho elsker han altfor mye så tidlig, men jenter går vel til det som er best vel. Det gjør jeg.

Da har vi et nytt spørsmål ang. dette, men det er veldig vanskelig å svare på, for det handler ikke bare om ordene du sier, men kroppsspråket og situasjonen og masse rart. Jeg mener ikke å si sånne ting som "romeo" ville sagt.

Jeg kan jo nevne noen ting jeg har finni ut. Er jo ikke sikkert det er noe sannhet i noe av det jeg sier. Dette er jo selvsagt bare noe jeg TROR og følger selv.

Tror det hjelper veldig mye med status.. Vanskelig å forklare, men se for deg at du er Brad Pitt.. Du står å prater med noen jenter.. Denne mannen har så høy status at hvis "du" hadde bare sagt hade og dratt fra disse jentene ville de sett på det som et "TAP"! Du kan jo ta for deg selv... Du vet åssen det er når du møter på en pen jente og ho bare drar og du sitter igjen uten et mobil nummer engang.

Men nå er ikke du noen superstjerne som har spilt i verdenskjente filmer... Derfor må du skaffe deg status på andre måter. Hvis jenta syns det er MORRO å være sammen med deg.. være i nærheten av deg, da har du status hos jenta. Det synes når ho følger etter deg. Det er det samme med guttegjenger på ungdomsskolen. Det er alltid noen få personer som resten av flokken ser opp til og følger etter, skjønner?

Der har du status ja.. Finnes nok en god del andre måter også.

Ikke mas på ho.. La ho være litt i fred.. Ikke vis at du er helt på tuppa etter ho.. Bare tenk på å ha det jævli morro sammen.. Opplev ting sammen.

Det finnes mange ting du kan gjøre.. Men det JEG ofte ikke tenker på er alt det jeg kunne spart meg for å gjøre :p Prøv å behersk deg.. Ikke le så sinnsykt høyt av alt ho sier som er litt morsomt... Gjorde det før.. Når jeg tenker over det så blir jeg flau.. Ta det rolig bare. Tenk over hva du sier før det detter ut av kjeften din.

Det viktigste av alt... Vær blid og hyggelig og SMIIIIL hele tiden! Ikke vis tenna dine til alle, men du skjønner.. smil.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Vel...

Twingy hadde mange gode poenger.

Jeg har dessuten et par generelle regler som jeg bruker i sånne tilfeller.

Generell regel nr 1 - Du kan ikke rasjonelt overbevise ei jente om at hun skal få følelser for deg. Blomster, middag, kino, innrømmelser eller følelsesladete kjærlighetsbrev gjør veldig lite for å påvirke dette, og kan faktisk drive henne lenger vekk fra deg fordi du fremstår som desperat og nøden.

Generell regel nr 2 - Sier du at du er interessert før hun viser tydelig interesse for deg taper du vanligvis mer terreng enn du har godt av. Mine erfaringer med det er at de føler seg presset til å svare -noe-, og ender opp med å gi tåkete svar eller velge den letteste utveien og si nei, selv om de kanskje ikke er helt sikre på at det er det riktige svaret.

Lenke til kommentar

For det første høres det egentlig ut osm om hun ikke er interissert i deg på den måten og prøver og skåne deg med denne "hmm, kanskje, men.."

Om du har lyst og vise deg fram;

Grei!

Får hun feks dårlig på en prøve så si; Du gjør det sikkert bedre neste gang.

Sier hun"æsj, jeg er så stygg" så kan du si; "Synes du er fin jeg"

Bare støtt henne

Strutt med fjærene!

Liker du noen er det ganske enkelt.

Men prøv og se for deg sel vi hennes situasjon, pass på hva du sier.

Noe høres kanskje fint ut i hodet ditt (Gutt?), ikke i hennes

Lenke til kommentar
Noe høres kanskje fint ut i hodet ditt (Gutt?), ikke i hennes

8315727[/snapback]

Helt korrekt.

Masse som blir sagt her som vel stemmer veldig, og jeg blir vel mer og mer overbevist om at jeg bare må drite i henne.. Hun drar til USA om 6 måneder, og blir borte et år, så kanskje det er like greit at det ikke blir noe nå, i månedene før hun drar..

Nei, vi får se hva det blir til.. Mulig at jeg gjør et siste forsøk på å vise henne hva jeg føler, for hvis det er en lost case uansett så har jeg hvertfall ingenting å tape på det atm.

Lenke til kommentar
Gjest Hold Brillan
Dette er vel en rimelig merkelig situasjon, og egentlig en lost case vil mange si, for min del.. Men jeg prøver meg allikevel, og håper det er noen her som kanskje har noen ideer om hva som kan hjelpe meg.

Saken er den, at jeg har følelser for en god venn av meg. Hun har holdt på med en annen, litt eldre gutt i noen måneder nå.. Jeg har fortalt henne at jeg liker henne, og at jeg vil være sammen med henne, men hun er usikker på hvor seriøs jeg faktisk er med det jeg sier, og hun sier hun ikke er helt sikker på hva hun vil. Hun sier selv at hun liker ham andre gutten utrolig godt, men jeg tenker som så at når hun ikke har blitt sammen med ham enda, så må det vel være en mulighet?

Så det jeg lurte på var, om noen her inne har noen ideer til hvordan jeg kan overbevise henne om at jeg faktisk liker henne utrolig godt, og at jeg vil bli sammen med henne.. Jeg har jo selv tenkt på slikt som lage middag til henne, blomster, yndlingsfilm o.l, men jeg vet ikke helt hvordan dette slår an..

Så, noen som kanskje kan hjelpe meg litt?

8306848[/snapback]

Det er skikkelig dumt sagt av deg! og hvis du protesterer: Hold Brillan!

Lenke til kommentar

Hva er dumt sagt? At jeg sa jeg liker henne? At jeg sa jeg vil være sammen med henne? Joa, det er vel forsåvidt rett, men det hadde vært fint hvis du kunne begrunnet det slik, og kommet med en form for konstruktive svar, isteden for å bare slenge dritt. Det hjelper ikke akkurat.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
Hva er dumt sagt? At jeg sa jeg liker henne? At jeg sa jeg vil være sammen med henne? Joa, det er vel forsåvidt rett, men det hadde vært fint hvis du kunne begrunnet det slik, og kommet med en form for konstruktive svar, isteden for å bare slenge dritt. Det hjelper ikke akkurat.

8317705[/snapback]

Har du lest posten min? Enig med han andre... Les posten min så har vi begrunnet det nok.

Tror du virkelig at jenta blir mer TILTRUKKET av deg kun fordi du sa at du likte ho? Ja, nå er ho jo obs på det... "Heldig" for DEG. Kanskje ho syns synd på deg og blir sammen med deg igjen, men det er tvilsomt.

DU har IKKE klart å sette igang de mekanismene inni hjernen til en jente, som gjør at ho har blitt tiltrukket av deg! Denne jenta er IKKE tiltrukket av deg! Det er en kunst å kunne få en jente til å føle slike spesielle ting for en. Og skulle man skrivd en bok om det hadde den blitt lengre enn bibelen selv. Jeg har fortalt litt av mine egne meninger og tanker i en post lengre oppe.

Jeg er absolutt ingen kjekkas, så derfor må jeg ha det i kjeften for å klare å få en jente til å like meg. Det er ikke lett skal jeg si deg, men det funker. Lagt merke til en person du ser som er stygg som juling, men når han åpner kjeften så forandrer du TOTALT det bildet du hadde skapt deg av han inni hodet ditt til noe HELT annet?

Lagt merke til en kjempe deilig og pen jente du har sett, men når ho åpner kjeften så er ho ikke noe intressant i det heletatt?

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Joda, for all del. Har lest posten din, og er enig i det meste du sier der.. Allikevel ser jeg ikke helt grunnen med å bare pøse ut med slike dumme utsagn, uten spor av forklaring i det hele tatt.

Men som sagt, så blir det vel til at jeg bare må se meg slått, og komme meg videre.

Lenke til kommentar
Joda, for all del. Har lest posten din, og er enig i det meste du sier der.. Allikevel ser jeg ikke helt grunnen med å bare pøse ut med slike dumme utsagn, uten spor av forklaring i det hele tatt.

Men som sagt, så blir det vel til at jeg bare må se meg slått, og komme meg videre.

8317773[/snapback]

Du er ikke nødvendigvis "slått", men å trygle henne om å velge deg(ved å gi henne gaver og fortelle henne hvor fantastisk hun er, og hvor godt du liker henne) er nok helt feil retning å gå.

Lenke til kommentar

8317773[/snapback]

Dumme utsagn? Hvilke av dem mener du spesielt?

For det første.. DETTE er IKKE logisk! Hadde det bare vært det så hadde ikke du sitti her å skrivd det du gjør nå.

For noen er det helt naturlig å ha en personlighet som tiltrekker, andre må lære den. Stort sett så er de fleste av oss ikke oppmerksom på det selv at man gjør ting som kan tiltrekke en jente, hvis du skjønner hva jeg mener? Du sier en helt vanlig ting, men tenker man psykologisk så KAN det ligge så mye mye mye mye mye mer bak det!

.. ikke for å fremstå som dr.phil junior, hmm :p

Kan jeg få lov til å spørre om en ting her... Hva tror DU kan tiltrekke en jente og få henne til å like deg? Fortell sannheten og fortell ALT du tenker på rundt det.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...