fatsheep Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Bare et lite spørsmål. Funker sprit like bra til å rense CPU som Isopropanol? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Det er ikke lurt å bruke ting som legger igjen en tynn fetthinne. Jeg mener å huske at bl.a white sprit gjør det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hvis spriten er ren så burde det funke helt fint. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Spiten er vodka. Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 spriten av type vodka vil ikke karakteriseres som ren. du må ha tresprit/rompesprit sprit som ikke er tilsatt smak Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Men legger vodka igjen en tynn hinne av fett. Har smaksstoffene noe å si. Det var fattern ide med vodka. Jeg har lett etter isopropanol, men finner det ikke noen steder Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Sjekk i male-sjapper. Blå Isopropanol brukes som malingtynner. Noen bensinstasjoner har også slikt. Ellers så har bl.a. Biltema en Elektronikk-rensespray som duger. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Takk :smile: Lenke til kommentar
Lef Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 He he, jeg hadde samme problemet, kunne ikke få tak i isopropanol(dette var på en søndag), så jeg brukte samboerens neglelakkfjerner istedet :smile: Det funka i alle fall, idle og max-temp sank med ca 10 grader :smile: Etter intens bruk er min AMD XP 2000+ nå oppe i ca 54-55 grader :smile: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Rødsprit, som forøvrig er billigere enn isopropanol, funker også bra. Har blitt diskutert før, så ikke motsi meg.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå