aspic Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Hei! Familien har eit Grundig Elegance TV (bilderørs tv), og har no eit lite problem. "Problemet" har alltid vore her, men no tok eg meg litt i trøya og gjekk inn for å fiksa det. Etter fikling i menyen på tv'n har eg enda ikkje greid å fikse det Problemet er at tekst-tv automatisk står på når eg slår på tv'n. Det høyres kanskje ikkje ut som eit stort dilemma, men er slitande i lengden. Det skjer både om eg slår tv'n av manuelt med av/på knapp, eller når eg set han i stand-by med kontrollpanelet. Nokon som kan hjelpe ein familie i naud? Takk! Endret 6. april 2007 av aspic Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er ikke vanlig at TV-er kan starte med text-tv. Egentlig ville jeg sagt at det var noe galt med TV-en, men jeg mener at jeg var borti noe liknende for et par år siden på en Grundig.... Den modellen hadde en egen avansert meny for text-tv; Slå på text-tv og trykk så på meny-knappen. Da hadde den meny over 2 sider med et valg for oppstart med text på den andre menysiden. Evnt. fortell hvilken modell du har. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Ohh.. Takker, er ikkje heime no, men skal prøve så snart eg kjem heim. Einaste eg veit no er at den heiter Grundig Elegance, men skal kome med meir nøyaktig informasjon når eg kjem heim. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Takker Mr. D! var akkurat slik du sa det, bare vere på tekst-tv for så å trykke på menu. Problem solved <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå