Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
brb dinner" , og så blir de borte i 20 min ++. Alt for å ikke ta med tallerkenen til der du spiller, og gjøre begge deler samtidig, eller si ifra til gruppa før runnet at du kommer til å måtte dra?

8307362[/snapback]

Foreldre...

8307866[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre :) Får ikke lov til å spise middag ved PCen.

 

Og angående Russere; Det er faktisk ett helrussisk guild på Shadowsong som konkurerer ved topplaseringen innen PvE.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
brb dinner" , og så blir de borte i 20 min ++. Alt for å ikke ta med tallerkenen til der du spiller, og gjøre begge deler samtidig, eller si ifra til gruppa før runnet at du kommer til å måtte dra?

8307362[/snapback]

Foreldre...

8307866[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre :) Får ikke lov til å spise middag ved PCen.

 

Og angående Russere; Det er faktisk ett helrussisk guild på Shadowsong som konkurerer ved topplaseringen innen PvE.

8331372[/snapback]

vi har noe sånt som to svenske og et finsk...

Lenke til kommentar

Hver gang jeg joiner en gruppe så er jeg den eneste som prøver å finne folk. En druid jeg har spilt litt med skulle i Shadow Lab. idag, og spurte om jeg ville bli med. Så jeg ble med, og jeg var den eneste som prøvde å finne som vanlig.

 

Jeg sier at jeg kan se etter tank, mens jeg ba han lete etter en mage.

...

...

*stillhet*

...

-.-

 

så spør jeg: "Are you even still here?"

 

"Ya" <- det var det eneste svaret jeg fikk.. ikke noe mer, og han bare dreiv å sulla.

...

...

 

/ignore og leava party.

 

"I use taunt" - warrior etter han ble spurt om han kunne bruke sunders på mobs....2-3 i hver pulls.

8331012[/snapback]

Haha, det minte meg på en idiot i LBRS.

 

Presten fikk aggro hele tiden, og når vi spurte hvorfor han ikke klarte å tanke så svarte han: "Mocking Blow was on cooldown."

Endret av Veta
Lenke til kommentar
Værste jeg vet er folk som er sånn overoptimistiske folk, som alltid tror det går bedre etter wipes -.-'

8328252[/snapback]

henger meg på den. "We will do it now" etter 4. wipe på murmur fordi tanken er for tjukk i huet til å forstå hvordan bossen fungerer selv etter grundige forklaringer....

8328354[/snapback]

 

oioi, er man først kommet til murmur så skal man ikke wipe! det er snakk om at melee lærer seg å beine når murmur må prompe, hvr vanskelig kan de være? spesiellt etter at man kommer seg fordi de 3 første bossene som alle er vanskeligere ^^

8328587[/snapback]

 

Hehe, minner meg om en PUG jeg ble med i. Jeg brukte selv LFG verktøyet til Blizz og så at det var en gruppe som kun manglet dps (er selv rogue) Jeg ble invited og fant fort ut at de hadde gjort unna alle bossene helt frem til Murmur. (De hadde ikke tatt mobsene som angriper Murmur.) De presterte faktisk å wipe 2 ganger på disse gruppene frem til Murmur (Selvkritikk: Her burde jeg ha tatt hintet...) Selv brukte jeg vanish når tank og healer ble drept for å spare tid og penger.

 

Jeg har etterhvert skjønt at dette en gjeng med folk som ikke har vært her før, men hvor ille kan det være siden de har klart seg gjennom boss 2 og 3?

 

Vel etter å ha forklart Murmur encounteren 4 ganger, faktisk 1 gang for hver klasse og hva de skal gjøre, så angriper vi. Tanken blir selvfølgelig stående når Murmur AoE'er og etter 2 ganger så klarer ikke healer å holde følge. Wipe (nok en gang for alle andre enn meg) Mens jeg da venter på at de skal corpserunne tilbake spør jeg for moro skyld hvor lang tid de har brukt frem til nå så får jeg til svar: "A while, getting sick of this place". Jeg pusher litt mer og det viser seg at de har hold på siden "noon", da var klokka rundt 10 på kvelden hos meg!

 

Det viser seg at de har "brute force'et" hele instancen (hvordan de klarte boss 2 og 3 er fortsatt en gåte!) og hadde vært i denne instancen i over 9 samfulle timer...

 

Jeg lo godt for meg selv og var med på 3 forsøk til på Murmur, men de viste ingen tegn til forbedring. Etter 4de forsøk så gadd jeg ikke mer og dermed gav de opp også. Hvordan disse folkene har lvlet til 70 er pr dags dato en gåte for meg.

 

PS:Takk for at du leste min "wall of text" :D

Lenke til kommentar

Jeg gruer meg til mitt første raid, siden jeg må si som sant er:

"Just so you know before we start, I'm a newbie when it comes to *insert random instance here*.. so expect silly questions and a rather confused mage".

 

Jeg antar jeg vil bli kicket.

 

 

Edit: Finnes det en side som forklarer hver instance i detalj? Gjerne en guide, med loot og taktikker.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar

Spillte på min alt (mage) var i ZF med en gruppe. Warrior, mage, priest, shaman, warlock. Midt inne i ZF bestemmer Shamanen at har er litt sliten, sier han går å ser litt TV men vi rydder trash. Tank rusher på å gir oss ikke noe tid til å få mana, lock synes fear knappen var så morro så han drar 1/2 ZF etter oss. Pugs er morro ;)

Lenke til kommentar

For de som har lest tråden min som angår healere og den lille respekten vi får, så har jeg en historie som fikk begeret til å renne over for meg en gang sist uke.

 

Fra før har jeg levla en paladin til 70, og til slutt specca holy/protection for slik å kunne fikse gruppe og sørge for at vi kommer oss gjennom en instance.

Fra før er jeg rimelig drittlei specet mitt, ettersom jeg slår som ei skolejente og blir spist levende av mobs og alle andre klasser som føler for å ganke meg. (The scum of the earth forresten, gankere altså.)

Men pytt sann har jeg tenkt, her skal jeg være i holy for slik å kunne tjene meg opp nok fett gear til en dag å kunne specce retribution igjen og gjøre noe annet enn det jeg er drittlei av, nemlig å heale.

 

Først begynnte dagen min med at jeg opplevde at alle hadde stukket av fra arena-teamene mine, etter at jeg hadde pleiet mitt sosiale liv en uke.

"You are never online" etc. og slikt piss fikk jeg som svar.

 

Deretter bar det til mechanar, der vi hadde en fury/arm warrior som sto for tankinga, samt en og annen dps-klasse i tillegg.

Ble et eller to wipes frem tidlig i instancen på grunn av at halve gruppa ikke hadde vært der før, men ikke noe vi ikke kunne leve med.

Vi klarte å rote oss opp til omtrent der andreboss holder til, men her ble det verre.

Etter et brutalt møte med en arcane guardian (de som slår så hardt med charged fists) ble stemningen litt amper fra tankens side.

Det hadde seg nemlig slik at da guardianen begynnte å bli sinna, og da roguen raskt havna på 15% liv (tanken hadde da godt over 70%) så prioriterte jeg en Holy Light på roguen for å redde stakkaren.

Desverre døde roguen da healen min var på 75% ferdigkasta, og i mellomtiden tok tanken en vanvittig burst.

Jeg bytter så klart over til å heale tanken, men klarer det ikke før også han dør.

Rett etter inntreffer en vanvittig lagspike på min side, og jeg disconnecter for 2 minutter.

 

Når jeg så logger inn igjen blir jeg møtt med en vanvittig vegg av raseri, som ender med den flotte setningen "if you only learn to heal..." rant det over for meg.

Her står jeg i et skikkelig drittspec som jeg hater, sliter ræva av meg for å hjelpe andre forpulte dps-klasser i å få epicene sine, og blir møtt med "stor takk" ved å få slengt i trynet at jeg ikke kan heale.... jeg som har vært prest i MC, BWL, AQ40 og stort ett hele min "karriere" i wow før det.

 

Takk og farvel, jeg fyrte av en vanvittig kraftsalve mot den drittanken som er så egoistisk og tanka i et dps-spec (og gear) og i tillegg er en utakknemlig dritt mot folk som fucker opp og gimper klassen sin for å hjelpe andre, og kjørte en hearthstone på flekken.

Deretter bar det rett til paladin traineren i Undercity der jeg respecca til retribution, kun på trass.

 

 

 

Til slutt skal det nevnes at jeg ble bannlyst fra alle raids i guildet da det kom fram at jeg specca retribution igjen over frustrasjon over den drittjobben som kalles healing, og at jeg etter mye trist om og men specca tilbake til holy/protection igjen.

Nå sitter jeg her og har mest lyst til å slutte med hele spillet.

Fanget i et drittspec jeg vantrives i, alle har stukket av fra meg når de ikke får healingen min etter en ukes velfortjent ferie, og det eneste folk vil ha av meg er mer healing slik at de selv som grådige egoister kan få mer dps-gear i instancene/raidene vi kjører....

Lenke til kommentar

Mange som synes healing er gøy. Jeg levler opp druiden min nå i håp om litt PvP-healing. Er rimelig lei av DPS-jaget i instances.

 

Mechanar-episoden var selvfølgelig ikke din skyld. Rogues/warriors/etc. burde kicke/stunne/shieldbashe/pummele robotene når de lader opp charged fist, noe de som har vært der før burde si ifra om.

 

EDIT: Deler litt av min opparbeidede visdom:

 

Du burde aldri, ALDRI spille som noe du ikke synes er gøy pga. at du skal oppnå noe eller hjelpe andre. Gjør det du liker best, og finn folk som godtar det.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...