Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Markmanship, antakeligvis.

 

Moren til en kamerat av meg har MS, forresten.

 

I går var jeg sikkert på nippet til å bli kicket fra gruppen, siden jeg ikke visste verken veien til bossen eller hva slags taktikk man skulle bruke. Jeg reddet meg nok i land ved å skrive som folk. Kan umulig være noe annet...

Gjorde en grei jobb da vi endelig kom til bossen, da.

Lenke til kommentar
Ja husker en episode for noen uker siden hvor jeg skulle i Shattered Halls.. Vi 4 fra gruppa har akkurat tatt Caverns of Time og er nede i Tanaris, vi inviter en random som er i Nagrand og han starter å mase "summon plz!" hvert tredevte sekund..

Kicka han ganske fort ja

8493169[/snapback]

Det sier seg selv da.. Hater sånne folk!

Lenke til kommentar

"my mom says I can only play for another 45 min"

 

"Can you heal, Grim?" Sagt av level 45 priest. (Jeg er paladin forresten)

 

"sry guys, gtg dont have any arrows" (skjedde i går faktisk)

 

Også favoritten; Warrioren som hele tiden ble grisa på rekordtid. Først når jeg tar figuren i nærmere ettersyn skjønner jeg hvorfor; Ikke et enesten item/armor over level 31. Warrioren er level 42 og er helt blottet for noen som helst fomening om hva tanking innebærer. :cry:

Lenke til kommentar
"Can you heal, Grim?" Sagt av level 45 priest. (Jeg er paladin forresten)

8504777[/snapback]

Kommer helt an på hvilket spec han hadde. Ettersom han var 45, var han helt sikkert shadow, og ville heller være dps, siden det er faktisk det shadow priests kan best. Såklart, healingen er bra nok, men shadow er som sagt best som dps.

Lenke til kommentar

Det kan være at jeg har vært uheldig med de gruppene jeg har havnet i der jeg har fått dette spørsmålet. Som oftest ender det opp med at jeg er main healer samtidig som jeg må være backuptank og barnevakt for "toalettpapir som armor" klassene. Mana går tom, tanken dør og etter et eller to fantastiske wipes får jeg huden full; en sier "OMG why didnt you heal?" og en annen sier "omg you saw that I aggroed! why didnt you help?"

 

En kan gråte av mindre.

 

Men jeg har ikke bare negative erfaringer slike grupper. Heldigvis er det de som kjenner både sin og andres klasser slik at det vet hva som funker og ikke. Så sent som i forrige uke var jeg med en priest, en retripala, en druidtank og en hunter. Det var en gruppe det var en fryd og spille sammen med. Vi blåste rett igjennom Zul'Farrak uten ett eneste dødsfall.

 

Når jeg tenker meg om fikk jeg ikke spørsmålet om jeg healet eller ikke, så kanskje det er noe i det alikevel... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...