Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som shaman har jeg ikke kjempeproblemer med å finne plass til healinggear og elemental gear, mens jeg har speccet enhancement. Samme med warrioren som bærer på tankinggear.

Plukker opp gear fra quester og items andre ikke trenger, så sant det er en oppgradering for noe av gearet som jeg allerede har.

Endret av -NeoRag-
Lenke til kommentar
Fins dog en del som sier at paladiner ikke kan heale uansett...

Er ikke så mye annet enn healing de faktisk kan da. (Muligens tanke)

8459560[/snapback]

 

Forsåvidt enig.. har ikke erfaring med tanking.. tror en prot-paladin med særdeles bra gear kan tanke veldig bra. Men kanskje ikke for alle. Og dps er vel å glemme, egentlig.. Så hvis vi "ikke kan heale" heller er det ikke mye igjen... Møter dessverre på en del "I don't group with paladins" etter at jeg ble 70 og det ble mye fokus på high-end innhold.... :(

 

Og med den nye patchen blir det vel "enda værre".. Kanskje håpe på at det blir så ille (og paladiner blir så lite attraktive for grupper) at de faktisk må "fikses"?... :innocent:

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Paladiner er bra og ha i grupper dem.

Har aldrig erfart en pala tank. Men som healere er e veldig bra vist dem er holy specca. Men ville heller tatt en resto druid. vist jeg må velge..

 

En retribution specca pala gjør veldig mye dmg om han spiller riktig. Har truffet flere av dem som ligger høy på dmg meteret

Lenke til kommentar

Dagens lille historie. Jeg skal til Black Morass med druidalten min.

 

Leader - "hi, are u resto?"

Jeg - "sorry, i am feral".

Leader - "ok, we need a tank"

 

Invites you to group.

 

Joiner gruppe. 1 rogue, 1 shaman. Greit nok. Elemental som ikke kan/vil heale. De inviterer en rogue og en warrior til. Gruppa er full.

 

Leader sier da "nice, now we just need a healer!".

 

"Err, we're 5? Who handles adds, who heals?"

0 svar. Vente, vente, 0 svar.

 

/quit.

Lenke til kommentar

Har ikke noen oneliner men ille nok.

Var i Botanica, måtte skaffe ny huntard ettersom huntarden måtte på "diving practice". Var dog pålogga ihvertfall i en time etterpå. Men det er annen historie.

 

Vi klarer oss greit til andrebossen. Her måtte vi planlegge litt siden kun en i gruppen hadde vært her før. Cluet er at man skal pullle adds vekk fra bossen og rundt et hjørne når bossen begynner å heale dem.

Dette ble gjentatt flere ganger, vi prøvde. Men huntarden sto med autoshot på på akkurat samme sted og tok heller ikke adds.

Alle bare "noob", han sier sorry og vi prøver igjen.

Første gangen bossen begynner å heale står huntarden i ro som før. Alle skriker i partychat til han, ingen reaksjon.

Når han da står på akkurat samme sted neste gang bossen begynner healinga si, ble det bare nok.

 

EDIT: Diok elns. på bloodfeather. Dwarf huntard

Endret av MrSifter
Lenke til kommentar

"I'll tank"

- Selvsikker rogue i Uldaman.

 

Gruppa besto av Priest som healer (meg)

Mage som pulla med pyroblast

Warrior som var afk og spiste middag i 45 min

Rogue som tror han kan tanke til Warrioren kommer tilbake

Warlock som var afk her og der og hang etter i instancen, men ellers grei.

 

Roguen løp inn i 2-3 elites, og jeg klarte ikke å heale nok til at han overlevde. Da var det /leave og HS for å komme seg vekk derfra så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Huff. Det minner meg og guildrun i Botanica. Jeg og en annen hadde vært der før, ikke de andre. Så da vi kommer til den andre bossen sier jeg at vi må ta tacts! Jeg får sakt en setning før de peiser på og wiper som faen. Jeg ble lettere irritert og prøver igjen. Får sagt den, men når vi starter er alt glemt. Wipe igjen!

 

Så etter 2 wipes til sier jeg at jeg ikke orker mer når folk bare skal mongoe hele tiden og leaver! De var sure på meg i ettertid ja!

Lenke til kommentar

hehe dårlig gruppe , jeg har selv opplevd mye folk som får meg til å leave gruppen tvert.

 

syns generlet folk definerer grupper dårlig, prioriterer en shadow priest-balance druid fram for en rogue-hunter når som helst.

 

har faktisk generelt dårlig erfaring med 9/10 rogue-hunters. som tror de er gode.

er faktisk noen få som er veldig gode da.

 

leaver generelt av folk som sier mye lol og lett, jeg greier det rett å slett ikke.

Lenke til kommentar

ja, dette gjelder nok særlig alliance. har ett intrykk av att det kanskje burde vært like greit med en group warning på alle night elf male huntere. ALERT LEG00las hunter just entered group, eller noe i den duren:P

 

er også veldig mange huntere som raker ned på shaman-warrior sin dps, har ett intrykk av att hunter tror de er dpsere på lik linje med mage-warlock-shadow priest. husker når jeg spillte shaman på 70 , var med en fyr som sa LOL yoUR SHAman yoU cant DPS;YOur boRN to heal and noT DPS let tEH real PLAYERS DPS LIKe the hunters like me.

når vi sjekka damagen mot slutten av instancen hadde jeg gjort 34% av dmg done og han hadde vel gjort 15% da var det veldig morro å fortelle han att han var 12 år gammel å heller burde holde seg til single player spill. dete var selvfølgelig ett dårlig eksempel prøver ikke å si att alle huntere er slik, men ett skremmende flertall er slik desverre.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med dette angående hunters som lever opp til kallenavnet huntards.

Utrolig mange idioter som spiller hunter og jeg prøver å unngå det å invitere hunters til gruppa for enhver pris.

Gjør hunters dårlig dps nå eller er det bare det at du faktisk må sitte å time steady shots og andre abilities nå, mens 80% av hunters setter på auto-shot + serpent sting og en arcane shot i ny og ned?

Lenke til kommentar
Gjør hunters dårlig dps nå eller er det bare det at du faktisk må sitte å time steady shots og andre abilities nå, mens 80% av hunters setter på auto-shot + serpent sting og en arcane shot i ny og ned?

8473370[/snapback]

 

I de siste 5 instances jeg har vært i har jeg vært på topp av dmg-meter(synkronisert med 3 stk.). Har både out-dpsa 66 rogue og 65 mage når jeg var 63. Men skal innrømme at jeg er flittig til å bruke Blood Fury(orc racial - 258ap på lvl 63) og diverse trinkets(Bladefist's Breadth og Terokkar Tablet of Precision)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...