Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen


Anbefalte innlegg

"swe??" De samme personene skriver også gjerne uhyre dårlig engelsk.

8423926[/snapback]

 

og akkurat det der synes jeg er så utrolig rart, for sist jeg sjekket scoret sverige like godt på engelsk som norge gjør og jeg er av det intrykket at nordmenn som ikke kan snakke flytende norsk og som er yngre enn 50 idag egentlig burde tvangsflyttes til kautokeino hvor sjansene for at de trenger engelsk er minimale, det er snakk om å respektere at vi er en internasjonal og global verden. (verden = server :S men dette er vel egentlig ment som et mer generellt utsagn).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drit i å ta ting ut av kontekst da.

"swe??" De samme personene skriver også gjerne uhyre dårlig engelsk. Gjelder selvsagt ikke bare svensker, men det var et eksempel. Blir utrolig irritert over dette, selv om det ikke akkurat får meg til å instantleave gruppa.

 

La meg si det igjen, det var bare et eksempel. Den siste som sa noe slikt som "[landsforkortelse]?!?", var utrolig nok en svenske, så jeg brukte "swe??" siden det lå friskt i minnet.

Lenke til kommentar
Drit i å ta ting ut av kontekst da.
"swe??" De samme personene skriver også gjerne uhyre dårlig engelsk. Gjelder selvsagt ikke bare svensker, men det var et eksempel. Blir utrolig irritert over dette, selv om det ikke akkurat får meg til å instantleave gruppa.

 

La meg si det igjen, det var bare et eksempel. Den siste som sa noe slikt som "[landsforkortelse]?!?", var utrolig nok en svenske, så jeg brukte "swe??" siden det lå friskt i minnet.

8433337[/snapback]

 

jajaja, jeg tok poenget ditt! og jeg er ikke uenig, det jeg mener er at det er merkelig at så mange svensker snakker så dårlig engelsk når de aboslutt burde være minst like gode som nordmenn, har merket alle de engelsksvake sötebrødre jeg og! :)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri leava gruppe pga noen one-liners faktisk, sannsynligvis på grunn av at Balnazzar må være tidenes verste server å få seg group på! Fra 60-69 har jeg gjort TRE instancer: Ramparts, Blood Furnace, og Mana-Tombs. Gleder meg til jeg får gjort Karazhan prequest, noe som igjen drar meg til flere typiske PUG-instancer. :( Håper jeg får med noen guildies. :p

 

Ellers hater jeg alle healer-classes som forteller oss "no im retri", "no im feral", "no im shadow". Det er jo så godt som INGEN som lvler med healing spec, men det kan da vel ikke bety at man skal soloe hele 1-70?

Lenke til kommentar
Jeg har aldri leava gruppe pga noen one-liners faktisk, sannsynligvis på grunn av at Balnazzar må være tidenes verste server å få seg group på! Fra 60-69 har jeg gjort TRE instancer: Ramparts, Blood Furnace, og Mana-Tombs. Gleder meg til jeg får gjort Karazhan prequest, noe som igjen drar meg til flere typiske PUG-instancer. :( Håper jeg får med noen guildies. :p

 

Ellers hater jeg alle healer-classes som forteller oss "no im retri", "no im feral", "no im shadow". Det er jo så godt som INGEN som lvler med healing spec, men det kan da vel ikke bety at man skal soloe hele 1-70?

8438875[/snapback]

 

Er vel litt care hvordan specc folk er pre70 da, ikke akkurat en god grunn til å ikke ha dem med i gruppe

Lenke til kommentar

"mana break" etter hver eneste gruppe, ja akkurat, _hver eneste_ gruppe. Riktignok er RFD en pushover, men folk som skal ha mana break hele tiden et sted som det er irriterende. også selvsagt halvveis i samme gruppe; "OMG brb shower".

 

Får vel dra tilbake med senere :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har aldri leava gruppe pga noen one-liners faktisk, sannsynligvis på grunn av at Balnazzar må være tidenes verste server å få seg group på! Fra 60-69 har jeg gjort TRE instancer: Ramparts, Blood Furnace, og Mana-Tombs. Gleder meg til jeg får gjort Karazhan prequest, noe som igjen drar meg til flere typiske PUG-instancer. :( Håper jeg får med noen guildies. :p

 

Ellers hater jeg alle healer-classes som forteller oss "no im retri", "no im feral", "no im shadow". Det er jo så godt som INGEN som lvler med healing spec, men det kan da vel ikke bety at man skal soloe hele 1-70?

8438875[/snapback]

Satan altså. Transferra til Balnazzar og prøver å levle en holy priest. sto i kø til mana tombs, blood furnace og underbog. Rakk og se 3 episoder av Married with children (en time tilsammen) før jeg ble plassert i gruppe med en feral druid som stakk etter 2 minuttter...

 

Uansett. Når noen sier "heal" er jeg på randen til å stikke... Er ikke morsomt å høre det... Jeg ber ikke (random class) om å gjøre damage...

Lenke til kommentar
Jeg har aldri leava gruppe pga noen one-liners faktisk, sannsynligvis på grunn av at Balnazzar må være tidenes verste server å få seg group på! Fra 60-69 har jeg gjort TRE instancer: Ramparts, Blood Furnace, og Mana-Tombs. Gleder meg til jeg får gjort Karazhan prequest, noe som igjen drar meg til flere typiske PUG-instancer. :( Håper jeg får med noen guildies. :p

 

Ellers hater jeg alle healer-classes som forteller oss "no im retri", "no im feral", "no im shadow". Det er jo så godt som INGEN som lvler med healing spec, men det kan da vel ikke bety at man skal soloe hele 1-70?

8438875[/snapback]

 

Er vel litt care hvordan specc folk er pre70 da, ikke akkurat en god grunn til å ikke ha dem med i gruppe

8438912[/snapback]

 

Selvfølgelig, poenget er ikke at jeg ikke liker å ha retri palas/feral druids/shadow priests i gruppe, men når de nekter å heale fordi de ikke er specca for det.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri leava gruppe pga noen one-liners faktisk, sannsynligvis på grunn av at Balnazzar må være tidenes verste server å få seg group på! Fra 60-69 har jeg gjort TRE instancer: Ramparts, Blood Furnace, og Mana-Tombs. Gleder meg til jeg får gjort Karazhan prequest, noe som igjen drar meg til flere typiske PUG-instancer. :( Håper jeg får med noen guildies. :p

 

Ellers hater jeg alle healer-classes som forteller oss "no im retri", "no im feral", "no im shadow". Det er jo så godt som INGEN som lvler med healing spec, men det kan da vel ikke bety at man skal soloe hele 1-70?

8438875[/snapback]

 

Er vel litt care hvordan specc folk er pre70 da, ikke akkurat en god grunn til å ikke ha dem med i gruppe

8438912[/snapback]

 

Selvfølgelig, poenget er ikke at jeg ikke liker å ha retri palas/feral druids/shadow priests i gruppe, men når de nekter å heale fordi de ikke er specca for det.

8451953[/snapback]

 

jeg er paladin og er ful ret specc, skal love deg jeg har ikke sjanse å være main healer i en gruppe, er 64 no, har vært i dem vanlige instansene, jeg går da som suport, healer vis det trengs, tanker noen mobs, gjør dmg, main healer ikke en sjanse, er tom med mana etter få heals

Lenke til kommentar

9k mana 650+ healing.

Feral Druid

Som Psilocybe bare samla opp gear fra quest rewards.

Har mainealet Mana Tombs med det gearet på lvl 68. Trives best som offhealer, men kan mainheale.

Sier rett og slett til folk som kjører shadow, retri eller elemental som nekter å heale L2P. Det er ingen grunn til at dere ikke kan heale i instancer.

Lenke til kommentar
Jeg er lvl 70 holy paladin.. går fint å main heale. Også gjort Black Morass og noe Heroics som main/solo healer. Heroics krever en del fokus, dog... Kan ikke begynne å heale når tanken er på 50%...

 

Har ca. +1200 i bonus heal.

8458408[/snapback]

Nå snakket de om healing når de ikke var holy specced da!

Lenke til kommentar
Nå snakket de om healing når de ikke var holy specced da!

8458430[/snapback]

 

Ja nettop. :blush:

 

Fins dog en del som sier at paladiner ikke kan heale uansett...

Som retribution paladin kan det vel kanskje være problematisk i en del lvl70 instancer.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...