Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller BOE need for selling på AH.

Var med i en UBRS pug med warrioren, dette var tidlig rundt Mai 05.

Da droppa Cloudkeeper Legplates fra en random elite rett før Rend. Vi var 3 warriors i raidet og alle trengte jo dem.

 

Dette er noe av raid chatten:

 

Mage: OMG a epic!

Warrior: I so need that one.

Me: Me to

Warrior 2: Yeah me to.

Priest: We should all roll need on it. I need gold for my epic mount!

Mage: Yes!

Warriors: ....

 

Det ble at alle rolla need, heldigvis vant en warrior rollen. (ikke meg) Det var jo bare flaks, kunne ha endt med å tapt den til en som ikke hadde bruk for det.

Warrioren som vant tok dem i bruk også. Han trengte dem jo.

 

Ettersom jeg husker var det mitt første møte med grådigheten enkelte spillere har. Rolle need på et item som man ikke har nytte av for annet enn å selge på AH. Dæven som jeg hater slike drittsekker.

Lenke til kommentar

Syntes det er litt lame å skylde på at noen ikke kan spillet skikkelig.

 

Og ja, jeg er egentlig enig, er ikke mye som er så irriterende som en som spør hva ss gjør, men enkelt og greit; de vet ikke.

 

Men hvorfor ikke være den første som sier det til den personen da? Så kanskje en annen slipper det senere. Hvis du tenker på andre da.

 

Du var der en gang du og vet du... ;)

 

(Selvom jeg skjønte fort at ss sto for soulstone... så er det fortsatt noe jeg lurer på, som en eller annen lvl 70 kar er irritert over at jeg ikke vet. "OMFG u dont know what szlimaboppitatataaalol is??! I am so sick of training noobz!"

 

aaa has left the group. Now you are completely alone in this dangerous, hostile, screwed up lvl 70-area. Alone.

 

mvh. Gizmo ;)

 

EDIT: skriveleif

Endret av gizmomats
Lenke til kommentar
Men samtidig, om folk ikke vet hva grunnleggende ting er, hvor gode tror du de da er til å spille? Instances i TBC går fort og greit med greie spillere, men kan være et mareritt med et dårlig party.

8406535[/snapback]

 

Skulle ikke vært lov å fortsette i TBC uten du først hadde downa bossene i Strat/Scholo/BRS å Raggy i MC ;)

 

Måtte ha lært seg et minimum da :p

 

:tease:

Lenke til kommentar
Men samtidig, om folk ikke vet hva grunnleggende ting er, hvor gode tror du de da er til å spille? Instances i TBC går fort og greit med greie spillere, men kan være et mareritt med et dårlig party.

8406535[/snapback]

 

Skulle ikke vært lov å fortsette i TBC uten du først hadde downa bossene i Strat/Scholo/BRS å Raggy i MC ;)

 

Måtte ha lært seg et minimum da :p

 

:tease:

8406593[/snapback]

 

attunement til outland ;)

Lenke til kommentar

herregud! er i ZF group med Rogue alten min, og warlocken der skjønner jeg ikke hvordan har klart seg helt til lvl 49.

Han bruker WV og nekter og bruke imp. han bruker Gut ripper fordi han har hørt at Warlock gjør mest dps så da må det jo være melee. han har 3 ting på action baren (sa han når jeg spurte) attack, mat og vann! og pet bar da selvfølgelig.

 

Jeg vil kicke han iogmed at han nekter og høre på at Warlocks er casters men palan vil ikke....

Lenke til kommentar

sånne idioter har jeg vært borte i å, Warlocks med våpen som ikke gir en dritt til dems class, mange bare fordi eventuelt våpnet er Blue eller Epic.. Feral druids i spir og stam gear og spammer wrath, druids som syns det er bedre å være mt i Cat form for da har de jo høy dps og ikke crappy dps som bear har...

 

Roguer som roller på +damage gear... prima eksempel på en premie dust som rolla på cloth gloves som ga 10 stam og 10 int og litt +healing, dem måtte han på død og liv ha fordi den hadde 2 mer stam og de var jo blå , da måtte det jo bare være bedre enn de green leather hanskene han hadde fra før..

Lenke til kommentar
herregud! er i ZF group med Rogue alten min, og warlocken der skjønner jeg ikke hvordan har klart seg helt til lvl 49.

Han bruker WV og nekter og bruke imp. han bruker Gut ripper fordi han har hørt at Warlock gjør mest dps så da må det jo være melee. han har 3 ting på action baren (sa han når jeg spurte) attack, mat og vann! og pet bar da selvfølgelig.

 

Jeg vil kicke han iogmed at han nekter og høre på at Warlocks er casters men palan vil ikke....

8406833[/snapback]

Hahahahaha! Reeetard! :D

Lenke til kommentar

På Frostmane hadde vi en ekstremt ninja-rouge som needa alt han fant av daggere. Var en gang i Scholo med han og en +11dmg og +int dagger dropper. Magen og jeg needa og sa i ifra.. Han spammet ut med NEEEEEEED!!11111 og rolla need, og vant..

 

Etter det har jeg ødelagt alle gruppene han har vært i. Dvs whispe de som er i gruppe med han og si han er ninja.. Han mistet vel gleden etterhvert. Søkte etter guild gjorde han og. Han fikk aldri, eller så var han der i 2 dager..

Lenke til kommentar
herregud! er i ZF group med Rogue alten min, og warlocken der skjønner jeg ikke hvordan har klart seg helt til lvl 49.

Han bruker WV og nekter og bruke imp. han bruker Gut ripper fordi han har hørt at Warlock gjør mest dps så da må det jo være melee. han har 3 ting på action baren (sa han når jeg spurte) attack, mat og vann! og pet bar da selvfølgelig.

 

Jeg vil kicke han iogmed at han nekter og høre på at Warlocks er casters men palan vil ikke....

8406833[/snapback]

Hahahahaha! Reeetard! :D

8407956[/snapback]

Det er ordet ja.

Prøvde jo og være grei og si hva han skulle gjøre osv iogmed at jeg har en warlock selv. men han nektet og høre, det som gjorde meg irritert

Endret av RostaD
Lenke til kommentar
Eller BOE need for selling på AH.

Var med i en UBRS pug med warrioren, dette var tidlig rundt Mai 05.

Da droppa Cloudkeeper Legplates fra en random elite rett før Rend. Vi var 3 warriors i raidet og alle trengte jo dem.

 

Dette er noe av raid chatten:

 

Mage: OMG a epic!

Warrior: I so need that one.

Me: Me to

Warrior 2: Yeah me to.

Priest: We should all roll need on it. I need gold for my epic mount!

Mage: Yes!

Warriors: ....

 

Det ble at alle rolla need, heldigvis vant en warrior rollen. (ikke meg) Det var jo bare flaks, kunne ha endt med å tapt den til en som ikke hadde bruk for det.

Warrioren som vant tok dem i bruk også. Han trengte dem jo.

 

Ettersom jeg husker var det mitt første møte med grådigheten enkelte spillere har. Rolle need på et item som man ikke har nytte av for annet enn å selge på AH. Dæven som jeg hater slike drittsekker.

8404562[/snapback]

 

Blizzard skulle lagt inn en funksjon som automatisk sjekka om du trengte itemet og gjorde at folk som overhodet ikke trenger det får rolla i første omgang.

Lenke til kommentar
herregud! er i ZF group med Rogue alten min, og warlocken der skjønner jeg ikke hvordan har klart seg helt til lvl 49.

Han bruker WV og nekter og bruke imp. han bruker Gut ripper fordi han har hørt at Warlock gjør mest dps så da må det jo være melee. han har 3 ting på action baren (sa han når jeg spurte) attack, mat og vann! og pet bar da selvfølgelig.

 

Jeg vil kicke han iogmed at han nekter og høre på at Warlocks er casters men palan vil ikke....

8406833[/snapback]

Hahahahaha! Reeetard! :D

8407956[/snapback]

Det er ordet ja.

Prøvde jo og være grei og si hva han skulle gjøre osv iogmed at jeg har en warlock selv. men han nektet og høre, det som gjorde meg irritert

8408199[/snapback]

Han kødda sikkert bare med deg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...