Gå til innhold

One-liner som får deg til forlate gruppen


Anbefalte innlegg

Det jeg syter for er dårlig formulering og forståelse som oppstår i 90% av trådene her på forumet..

8386382[/snapback]

Og du har jo selv helt perfekte norskkunnskaper og skriver helt feilfritt? Beklager, men kan ikke tenke meg at du er en dag over 14 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logga på alten min, en 32 druid, for å teste litt Scarlet Monastery. Jeg er healer og warrioren sier han ikke er "tank-speced". So what liksom? Uansett, jeg prøver å heale, men med 4-5 folk som denger på meg går det en vei. Jeg dør, og mens jeg ligger kald på gulvet skriker hunter og warror: HEAL FFS

Lenke til kommentar
Jeg roller need så klart, var jo det eneste jeg trengte derfra, men så kommer en hunter ved navn "Hunnter" i groupen og needer.

 

He he, det var bra at dere kicket ham slik at du fikk din rettmessige kilt.

Bare en liten sjekk.. etter at folk har rollet på ting hjelper det vel ikke å kicke dem?.. de er vel uansett med på rollen når den skjer?.. Eller?... :hmm:

Lenke til kommentar

He he, det var bra at dere kicket ham slik at du fikk din rettmessige kilt.

Bare en liten sjekk.. etter at folk har rollet på ting hjelper det vel ikke å kicke dem?.. de er vel uansett med på rollen når den skjer?.. Eller?... :hmm:

8389589[/snapback]

 

Ja, du har rett jeg misforstod. På min server er det vanlig praksis at alle passer på bop blues uansett. Deretter rolles det manuelt. Jeg trodde de gjorde det på den måten, og at hunteren sa han ville rolle need manuelt og at de da kicket ham.

Lenke til kommentar

He he, det var bra at dere kicket ham slik at du fikk din rettmessige kilt.

Bare en liten sjekk.. etter at folk har rollet på ting hjelper det vel ikke å kicke dem?.. de er vel uansett med på rollen når den skjer?.. Eller?... :hmm:

8389589[/snapback]

 

Ja, du har rett jeg misforstod. På min server er det vanlig praksis at alle passer på bop blues uansett. Deretter rolles det manuelt. Jeg trodde de gjorde det på den måten, og at hunteren sa han ville rolle need manuelt og at de da kicket ham.

8389730[/snapback]

da kan dere like gjerne ha ffa loot på da...

Lenke til kommentar
Ang. shamanen som needa øksa,

Shammy lærer 2h talent i 20 hvis enhancement og corpsemaker + WF i 30 funker bra.

Warrior får WW axe/sword/mace i 30 så shaman trenger den vel sånn sett mer?

8386881[/snapback]

 

Jojo, selvfølgelig er Corpsemaker bra for shamaner, men som jeg skrev i det første innlegget så hadde ikke disse shammyene planer om å rerolle talents da de skjønte at de ikke kunne bruke øksa.

Lenke til kommentar
wow, manuelle rolls er oldschool  slikt gjør vi bare dersom det er en enchanter blandt oss som insisterer på å disenchante for folk..

 

 

He he, det er en en gammel server (argent dawn). Manuelle rolls har en stor fordel og et par ulemper.

 

Fordelen er at man kan diskutere hvem som faktisk needer. Det har hendt at et item har droppet som jeg strengt tatt ikke trenger så veldig, men som kan være nyttig i visse situasjoner. Dersom ingen andre needer har jeg da spurt gruppen om det er greit at jeg roller need. Dette er vanskligere å gjennomføre med Blizzards implementerte roll system.

 

Ulempene er at det tar lengre tid. I tillegg er det en fare for ninjaing. Men på mine to år på denne serveren har jeg fremdeles ikke blitt utsatt for dette på lvl 60/70. Litt smårusk har det vært på lavere lvls, men det bryr jeg meg egentlig lite om.

 

Manuelle rolls ser ut til å fungere fint på den serveren jeg spiller, men jeg forstår at dette kan være annerledes på andre servere.

Lenke til kommentar

Det at jeg sjelden til aldri har nok sammenhengende tid til å delta i grupper, er grunnen til at jeg bare er utstyrt med questrewards og AH-greier.

Har rett og slett for mye å gjøre samtidig med WoW til at jeg ikke kan spille uten å gå AFK i histen og pisten. Det var andre boller før når jeg stod opp og hadde 15 timers spilling foran meg, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...