aplus Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nettopp kjøpt en Zalman- kjøler, og lurer på hvor stramt den skal sitte på cpu'en. Akuratt nå er skruane strammet til de ikke går rundt mer. Noen innvendinger? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nettopp kjøpt en Zalman- kjøler, og lurer på hvor stramt den skal sitte på cpu'en. Akuratt nå er skruane strammet til de ikke går rundt mer. Noen innvendinger? 8306664[/snapback] Hva slags zalman-kjøler? De skal sitte... ehm.. Fast, men ikke FOR fast Lenke til kommentar
aplus Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Nettopp kjøpt en Zalman- kjøler, og lurer på hvor stramt den skal sitte på cpu'en. Akuratt nå er skruane strammet til de ikke går rundt mer. Noen innvendinger? 8306664[/snapback] Hva slags zalman-kjøler? De skal sitte... ehm.. Fast, men ikke FOR fast 8306782[/snapback] Er en Zalman CNPS 7000B kopperkjøler... Så kanskje jeg bør "løsne" den litt? Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 det bør være stramt ja skruane heilt i botn. fordi ellers kan dei skru seg oppigjen og falle av, presset mot CPU skal du ikkje tenke på, fordi det tar fjæringen i feste mekanismen seg av Lenke til kommentar
coRnflEks Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Det kan lønne seg å bruke batteridrill eller helst slagborr når du fester en kjøler. Spør du meg så hvis hovedkortet knekker er det for litt for hardt, har det enda ikke gjort det er det for løst. Det står ganske sikkert i bruksavisningen at du enten skal stramme dem til de ikke går lengre inn eller til et eller annet skjer. Skru seg selv ut? Spøker du? Hvis du ikke har 40 harddisker eller plasserer hovedkortet i en vaskemaskin / bil, tror jeg neppe du får noen problemer med det. Det kan jo sikkert bli litt løsere - det tror jeg på. Endret 4. april 2007 av coRnflEks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå