Snickerz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 til laptopen via det trådløse nettverket eller omvendt? Har Philips Wireless Base Station Takk på forhånd! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Da må du sørge for at maskinene er i samme arbeidsgruppe. Så må du dele en katalog eller en ressurs på den maskinen du vil dele fra, finne den katalogen fra den andre maskinen, og så kan du kopiere. Dette er i korte trekk hvordan det gjøres. Jeg regner med at du trenger en litt fyldigere forklaring enn som så, men rekker ikke det. Skal kjøre junior til TG. Lenke til kommentar
Snickerz Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 hehe, det gikk litt for kjapt for meg der.. hva menes med arbeidsgruppe og katalog? Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Trenger ikke å være i samme arbeidsgruppe, men det er enklest Hvis du høyreklikker på ei mappe så står det deling å sikkerhet trykk der. trykk del denne mappen på nettverket. det er det du trenger å gjøre... Gå på mine nettverksteder for å finne mappen du har delt Edit: Finner ut hvilken arbeidsgruppe du er i ved å høyre klikke innpå "min datamaksin" så går du på "datamskin navn" Står sansynlighvis på MSHOME eller ARBEIDSGRUPPE. Sett begge pcene i samme arbeidsgruppe Endret 4. april 2007 av magnuzzz Lenke til kommentar
Snickerz Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 takk for hjelpen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå