Gå til innhold

Uvitende kar skal ha ny tlf

Anbefalte innlegg

Jeg har idag en Samsung D600 som gikk i bakken 2 dager etter jeg fikk den. Nå 8 mnd senere varer batteriet i 2 dager, skjermen er sprekt over det hele og nokså skrablete etter fallet. Det er vanskelig å oppfatte hva folk sier og høyttaleren spraker. Jeg har kommet til den konklusjon at jeg muligens må få meg noe nytt.

Men hvilken?

Jeg vil ha en relativt liten og hendig mobil (gjerne litt tynn) , men ok mp3 (trenger ikke mye plass), god batteritid, god tale/lytte-kvalitet og lett og bruke. Gjerne sort farge, litt kult design, og ikke bør den koster mer enn 2000-2500 uten binding. Har ikke så store krav ellers, men har ikke oversikt overhodet over hva som finnes og hva som er bra så jeg trenger litt hjelp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte du Samsung vil jeg gjerne ambefale min Samsung Z400. En topp mobil som er liten og søt. :p

Ligner litt på D600 kanskje, men min er helt svart. Nytt fra D600 er vell stortsett 3G'en, så du er vell gjerne hypp på noe helt nytt?

Ellers er lydkvaliteten på musikk o.l dårlige enn D600 har jeg inntrykk av. Men den kan kobles på TV, og er egentlig helt grei om en ikke ønsker et hav av funksjoner. Telefonen går ganske kjapt også (ettersom jeg har vært vant med Sony Ericsson P900 hvor det tok 5-10 minutter å starte opp kontaktlisten..) :p

Regner med du har sjekket Prisguiden? Meget lett og oversiktelig ettersom du kan velge hvilke funksjoner du ønsker og ikke.

Ser at bare MPX har telefonen til rett over 3000 nå, men jeg tror strengt tatt den er billigere enn det. Har helt svart selv, men har YoungTalk riktignok. Lykke til!

Edit: En ambefaling til, hold deg borte fra symbian telefoner! De går svært treigt, og har bare problemer. Har både hatt Nokia telefoner og Sony Ericsson før jeg byttet til en Samsung med helt vanlig programvare. Symbian er ikke å ambefale så vidt jeg kan se med mindre du er proffbruker, men da er vell heller Windows telefon å ambefale.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Hei, hvis du vil legge ut litt mere enn nevnt over, så kan jeg trygt anbefale deg en Sony Ericsson W880i, men koster da 3500 uten binding, men det er verdt det. Jeg gikk ifra en samsung til SE, og kvaliteten er, etter min mening, bedre enn Samsung :)

Lenke til kommentar

JA der er jeg enig. Virker mer som du vil ha en Telefon med stor T da, istedenfor allt annet dill. Jeg hadde kjøpt 6300. Du får et ok 2 megapiksel kamera og mp3 spiller + en herlig telefon. Det beste er kanskje prisen vil jeg si. 2000 uten abonnement ! sjekk elkjop.no der har de den på lager nå.

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt 6300 selv. Er absolutt å anbefale! Har et ok kamera, bra design, fine menyer og en knall skjerm! Mp3 spilleren minner litt om iPod og den er kjempe lett å synkronisere med PC. Designet er som Nokia selv sier, "Tidløst" og den ligger utrolig bra i hånden. Har aldri hatt SE selv, så jeg kan ikke utale meg om disse telefonene, men 6300 er en av de dessidert beste telefonene jeg har prøvd til under 3000. Kjøpte min hos XD.no for 2026 kr. De var den eneste butikken som jeg fant som hadde den inne før påsken og også den billigste :D

Lykke till med kjøpet!

Lenke til kommentar

Har bestilt en 6300 hos GSM.no til 1959,-. Har kikket på den og den virker som laget for meg. God batteritid, tynn og deilig, bra lydkvalitet skal det være og god å skrive SMS på. Mer trenger jeg ikke. Og da kan jeg og bruke mitt 512 mb Micro SD-kort. Kom på 2128 med oppkrav og alt. Endelig en rimelig telefon som passet mine ønsker og krav. Deilig, har vært så mange "dilletelefoner" i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...