dort Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Under overføring fra digitalt kamera til pc ender jeg alltid opp med noen bilder med defekter. Dette om jeg overfører via kameraet direkte eller via minnekort og kortleser. Lurte på om det kunne være feil ved kortet, men saken er at til andre maskiner så overføres bildene perfekt. Må jeg reinstallere windows, eller er det noen som har andre tips? Lenke til kommentar
zietruz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Reinstal driveren som du overfører med! Lenke til kommentar
dort Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Reinstal driveren som du overfører med! 8307741[/snapback] Hvilken driver er dette? Jeg kan f.eks. kopiere bilder fra kamera til maskin i utforsker. Er det da driveren til kamera? Lenke til kommentar
Roadracoon Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Reinstal driveren som du overfører med! 8307741[/snapback] Hvilken driver er dette? Jeg kan f.eks. kopiere bilder fra kamera til maskin i utforsker. Er det da driveren til kamera? 8307985[/snapback] Der følger som regl en USB driver med dit kamera eller kortlæser det er denne software du skal instalere eller reinstalere, en anden ting der kan skabe problemer er for lange USB kabler, reglen er så kort som muligt, tjek lige om du har andre USB fejl så som tastatur,printer oa. det kunne godt være et problem med din USB rodhubdriver Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Man installerer nødvendigvis ikke en driver når man skal koble et kamera til PC'n, da det stort sett kommer opp som en egen harddisk. Da bruker man den innebygde USB driveren i Windows. Kan være USB porten, eller den innebygde USB driveren i Windows som ikke fungerer tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Roadracoon Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Man installerer nødvendigvis ikke en driver når man skal koble et kamera til PC'n, da det stort sett kommer opp som en egen harddisk. Da bruker man den innebygde USB driveren i Windows. Kan være USB porten, eller den innebygde USB driveren i Windows som ikke fungerer tilfredsstillende. 8508465[/snapback] Taget til efterretning i og med at jeg altid instalere den USB driver der følger med kamera eller kortlæser,og jo mit Sony A100 kommer frem som en flytbar disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå