mESA Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg skulle installere nettverket på pcen min og endte opp med å få en box under oppstart. Vil ikke ha boksen der lengre, den er irriterende. Jeg vil rett inn i windows. Er dette nettverksrelatert? Var usikker, om ikke, sry for feilpost. Uansett noen som vet hvordan man fixer dette? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvilken Windows er det snakk om? Lenke til kommentar
Borgy246 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Går ut fra at du nå får en innloggingsboks for å logge inn i windows? Dersom det er dette du får opp...det er mye forskjellig du kan gjøre av instillinger. En av de enkleste måtene å få automatisk innlogging er ved hjelp av TweakUI fra Microsoft. I det programmet har man en funksjon for automatisk innlogging. http://download.microsoft.com/download/f/c...wertoySetup.exe Lenke til kommentar
mESA Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Det var innloggingsboks ja Har en vane med å være dårlig å forklare. Borgy246: Jeg skal teste det... krysse fingrene for at det funker;) Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Start -> Kjør -> control userpasswords2 Ta vekk haken "brukeren må angi et brukernavn og passord for å logge på maskinen" Så angir du brukernavn og passord som skal logge på automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå