Hoenheim Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Problemet med te med kanelsmak er at man blir løs i magen av det ;-) 8542924[/snapback] Det har jeg også opplevd Men den er utrolig god rosin og kanel altså Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kanel er svært lakserende. Derfor man vanligvis bare spiser det i små mengder på grøten. Prøv å sluk i deg en spiseskje kanel og se hva som skjer. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Til alle dere stakkarer som kjøper frukt-te fra Lipton, Twinings og sånt tøys.. Gå på helsekostbutikken og kjøp te fra London Fruit & Herb Company. Appelsinteen "Orange Spicer" er så fantastisk at dere vil ikke tro det engang. Ser dette har vært nevnt et par ganger tidligere. La oss spre det glade budskap! Lenke til kommentar
flippant Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Gå på helsekostbutikken og kjøp te fra London Fruit & Herb Company. Appelsinteen "Orange Spicer" er så fantastisk at dere vil ikke tro det engang. ... La oss spre det glade budskap! 8610038[/snapback] Amen, broder! *kaster hendene opp i hengivelse* Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Just nu nyter man en Lemon-et-eller-annet fra London Fruit & Herb.. Det geniale med denne serien er at teen ikke bare lukter digg, men faktisk smaker digg også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Raspberry leaf fra samme merket er diggbar. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Just nu nyter man en Lemon-et-eller-annet fra London Fruit & Herb.. Det geniale med denne serien er at teen ikke bare lukter digg, men faktisk smaker digg også. 8612769[/snapback] London er veldig godt, lemon er den beste! Jeg er tom for London, så jeg får nøye meg med nypete *løper for å lage en kopp te* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har ikke noe fancy schmancy merke te, bare vanlig Lipton Citrus, men digg er den Andre koppen på 15 min nå Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2007 Er litt spent på Earl grey's pakke med eks russian Earl Grey og persian Earl Grey. Og har lyst til å prøve nypete. Men i dag blir det forest fruit tea og prison break Lenke til kommentar
hauska Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg har ikke noe fancy schmancy merke te, bare vanlig Lipton Citrus, men digg er den Andre koppen på 15 min nå 8620914[/snapback] Tredje min nå, jeg leder Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Jeg endte opp på 5 kopper frem til ti tida.. Vant jeg ? Rek'en min er vel rundt 15 kopper ila. en dag tror jeg. Hehe, noenganger blir jeg litt sånn småavhengig, hvis jeg først tar en kopp så må jeg bare ha mer. Endret 15. mai 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Te er jeg ikke noe glad i (som nevnt tidligere i tråden), men iste derimot Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men det kan selvfølgelig ikke sammenliknes med sjokomelk ... eller cola. Endret 16. mai 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Du kan da lage iste av teposer du kjøper i butikken Godt det også. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg endte opp på 5 kopper frem til ti tida.. Vant jeg ? Rek'en min er vel rundt 15 kopper ila. en dag tror jeg. Hehe, noenganger blir jeg litt sånn småavhengig, hvis jeg først tar en kopp så må jeg bare ha mer. 8623197[/snapback] Okey, du vant! Jeg har vel også drukket ca. 15 kopper noen dager ja I dag er det 7 kopper som gjelder, i hvertfall hittil! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Te med melk er jo heller ikke så verst, trodde jeg skulle dø når jeg så bestemor helle melk nedi teen min, men det var faktisk godt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvilken te var det? Jeg husker jeg smakte en Earl Grey-te med ekstra sitron, og dum som jeg var brukte jeg melk i den. All Earl Grey-te har jo en spesiell sitrusfrukt i, men melk og den sitronsmaken som lå under var pyton. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 jeg elsker te....spesielt en eple te. slik som man strør i varm vann. noen som vet hvor man kan kjøpe det? sist gang jeg drakk det kjøpte broren min det i australia, men har sett det i norge ogå... Lenke til kommentar
Namek Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Noen andre enn meg som liker: ? Lenke til kommentar
hauska Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvilken te var det? Jeg husker jeg smakte en Earl Grey-te med ekstra sitron, og dum som jeg var brukte jeg melk i den. All Earl Grey-te har jo en spesiell sitrusfrukt i, men melk og den sitronsmaken som lå under var pyton. 8643828[/snapback] Earl Grey-te med melk er jo godt da!! Jeg bruker stort sett ikke melk i te, men i Earl Grey er det er most! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Om du liker Earl Grey med melk, prøv English breakfast med melk. Enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå