Gå til innhold

Tråden for tedrikkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle dere stakkarer som kjøper frukt-te fra Lipton, Twinings og sånt tøys.. Gå på helsekostbutikken og kjøp te fra London Fruit & Herb Company. Appelsinteen "Orange Spicer" er så fantastisk at dere vil ikke tro det engang. :)

 

Ser dette har vært nevnt et par ganger tidligere. La oss spre det glade budskap!

Lenke til kommentar
Just nu nyter man en Lemon-et-eller-annet fra London Fruit & Herb.. Det geniale med denne serien er at teen ikke bare lukter digg, men faktisk smaker digg også. :)

8612769[/snapback]

London er veldig godt, lemon er den beste!

Jeg er tom for London, så jeg får nøye meg med nypete :) *løper for å lage en kopp te*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Te er jeg ikke noe glad i (som nevnt tidligere i tråden), men iste derimot :love:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men det kan selvfølgelig ikke sammenliknes med sjokomelk ... eller cola.
Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Jeg endte opp på 5 kopper frem til ti tida.. Vant jeg ? :p

 

Rek'en min er vel rundt 15 kopper ila. en dag tror jeg. Hehe, noenganger blir jeg litt sånn småavhengig, hvis jeg først tar en kopp så må jeg bare ha mer.

8623197[/snapback]

Okey, du vant! Jeg har vel også drukket ca. 15 kopper noen dager ja :p I dag er det 7 kopper som gjelder, i hvertfall hittil!

Lenke til kommentar
Hvilken te var det? Jeg husker jeg smakte en Earl Grey-te med ekstra sitron, og dum som jeg var brukte jeg melk i den. All Earl Grey-te har jo en spesiell sitrusfrukt i, men melk og den sitronsmaken som lå under var pyton.

8643828[/snapback]

Earl Grey-te med melk er jo godt da!! Jeg bruker stort sett ikke melk i te, men i Earl Grey er det er most!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...