Unhealer Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg var innom Madla i dag for å sjekke ut butikken i kjelleren. Den heter Greenbay Bridge, og det ser ut som de bare har flyttet dit. Fantastisk! Da vet jeg hvor jeg skal når jeg er hjemme til jul. Hvis du finner Theophile, kjøp den. Eller i det minste lukt på den. Veldig, veldig god og sær blandingsgreie som smaker litt av hvert. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Fikk pakken min fra Palais des Thes i dag. Tok en uke fra jeg bestilte til den lå på postkontoret, så det er ikke dumt. Fikk med et par smaksprøver også, blant annet en te med pære, så skal bli spennende å smake på de. Grønn te med mynte var uvant, men faktisk godt. Veldig frisk smak, og forestiller meg at det kan bli en suksess å ta en bitteliten teskje av den sammen med annen grønn te. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg lurer også på hvor man får tak i stevia i butikk Norge, må være bare stevia da, ikke blanda med noe annet skit. Kjøper herfra nå: http://www.iherb.com...-1-oz-28-g/4231 Kjøper også den store pakken med Rooibos te derfa. Veldig god. Dere kan bruke koden min: IRE117 så får du minus $5 på første bestilling. takk. er det et slags naturlig søtningsmiddel? Grønn te med mynte er supert! Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Stevia utvinnes fra bladene til steviaplanten, det inneholder null karbohydrater eller kalorier og er flere hundre ganger søtere enn sukker, så vær litt forsiktig med dosering. Har fått veldig sansen for merkene Triple Leaf Tea, Traditional Medicinals, Allegro Fine Tea, Alvita Teas og St. Dalfour. Har vært stordrikker av Yogi i lang tid, og har de siste månedene fått interessen for te-er med enkle urter og kanskje litt mer uortodokse blandinger. Det er artig å lese om de ulike egenskapene røtter, planter og bær har på kropp og sinn. Kjøper forøvrig det meste fra iHerb. Now Foods og Uncle Lee's Tea er skambillig. Sistnevnte har 100pk økologisk grønn te i bags for rundt 5 USD. iHerb lenke her. Lenke til kommentar
Smaak Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Nå har jeg prøvd grønn rooibos også. Veldig god, synes det smakte som en mildere variant av svart te med litt smak av grønn te. Lot den trekke i 10 min i stedet for 3-5 som det stod på pakka. Ny favoritt! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Liker godt Lord Nelson: Rooibos Vanille (Vanilje) Kjøpte den i Tyskland og den er en av mine favoritter PS: Jeg er Teposesamler, så har rundt 6700 teposer, men skal hive dem og bare ta vare på de forskjellige. Har rundt 300 av dem. Kan hende nesten 400 forskjellige siden en stund siden sist nå (: Noen som kjenner til noen teposesamlere? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg spør igjen... Er det noen som vet om en te type som man svir i halsen av? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Som man begynner å svi i halsen av eller som fjerner svie i halsen? Om det er det første lurer jeg på om hva som er poenget med å drikke noe som skal svi? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Man skal begynne å svi og poenget er at det er deilig. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Man skal begynne å svi og poenget er at det er deilig. Okei, jeg er ikke sikker, men om du tar en frukt tee med en del sitron og honning oppi? Eller "ingefær tee" (er jo egentlig ikke en tee, bare en rot du legger i vannet) med sitron og honning? Jeg merker det svir litt om man drikker en del av det, men blir som offte litt sår i halsen også.... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Takk. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg kom på en til, men husker ikke helt hva teen het... det var en te med chilismak. Den var ganske sterk og svei i halsen. Du kan sikkert oppnå samme effekt om du bare tar litt chilipulver oppi en vanlig tee Lenke til kommentar
karantene Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Finnes det noen norske nettbutikker som selger te fra Rare Tea? Vet supremeroastworks gjorde det tidligere... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 BirgerCac: Har en krydderblanding fra Saluhallen i Stockholm, som inneholder nellik, ingefær, kardemomme, pepper og kanel. Kikk etter noe lignende, tror det kan være på rett spor. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ahh, fikk nettopp en pakke Phoenix Oolong i posten fra Te med stor T. Lenge siden sist jeg har smakt den, har hatt en ladning Pu-erh og Darjeeling first flush 2011 som jeg har kost meg med i det siste. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Bruker dere noen form for søtningsmiddel? Stevia eller honnig eller.. ? Jeg bruker ingenting med noen ganger blir det litt kjedelig Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Det kommer an på teen. Jeg pleier som regel å ha sukker og melk i svart tee. Mest fordi jeg har litt dorlig tid og den blir fortere kaldt med melk. Så bruker jeg sukker eller jonning i frukt tee. Jeg har i grunn vendt meg til å ha teen litt søtt, men ikke så mye at det bare smaker sukker. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ikke noe søtningsmiddel på meg. Bruker et par dråper sitronsaft hvis jeg drikker Earl Grey, ellers ingenting. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Samme her. Foretrekker å nyte min te uten andre tilsetninger. 1 Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 Hva bruker dere for å trekke teen med? Har disse trekkerne/infuserne Til større mengder, erfaringer med noe ala dette redskapet her? Bildelenke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå