Tygg3n Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Aaah, drikker akuratt i dette øyeblikket en skål(tomt for kopper og kaféglass) med Twinings Pure Green tea. Dette opp i klassisk avslappande musikk Slitsomt for tida, så greit å slappe av i blandt Ellers har Twinings Earl Grey vært ein favoritt lenge, men går ikkje så mykje i den no for tida. Twinings Voyage - Indian Chai er ikkje så verst. Er ein te som smaker litt kanelaktig. Ellers er Sukker, Suketter, melk og denslags eit NO-GO Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jepp, sukker og denslags er fy fy i te. Indian Chai er digg, drukket mye av den i det siste. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei folkens. Jeg har nå fått litt sansen for te. Lurer på om noen har noen bra tips til hvor jeg kan få kjøpt litt spesielle/eksotiske smaker. Gjerne fra utlandet. Noe som de ikke selger i Norge! Lenke til kommentar
plaskedamm Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 smakte tyrkisk te for noe dager siden ,mmm Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 En helt superduperfantastiskenkel te er; mynteblader. Kjøp fersk mynte (nana), knipp av bladene, opp i koppen med dem. Varmt vann. Og kanskje en sukkerbit. La det trekke....Nyt. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg kjøper ofte te fra eksotiske forretninger, siden det er lite utvalg av løs te i vanlige dagligvarebutikker. Favoritt-teen min for tiden heter "Grønn Gresshoppe", er en svart te med noe slags blomst i. Veldig bedøvende lukt, men smaker helt fantastisk. Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Smålig gammel tråd dette her, men jeg velger å dra den frem til forsiden igjen Drikker akkurat nå Green Tea & Lemon av Twinings, men hadde oppi endel sitronsaft (sånn ferdipressa) og dette smaker jo ganske godt. Lurer på litt med trekking, hvor varmt skal vannet være? Helte kokende vann oppi en kopp, venta litt til koppen hadde tatt til seg endel varme og hadde oppi posen. Har hørt at vannet ikke skal være så varmt for grønn te, men hvor går liksom grensen? Står ingenting på pakken så =/ Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Det synes jeg var en god idé, storken. Jeg er glad i Earl Grey, og da gjerne ganske søt med en skvett melk oppi. Men som oftest så drikker jeg Yogi te (som noen sikkert har nevnt allerede.) Synes det er veldig mange fine typer og det er jo litt koselig med et visdomsord hver gang man tar seg en kopp. Endret 20. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Oioi, da har jeg bestilt ting fra o-cha.... Organic Asamushi Sencha "Warashina Supreme" Tokoname Teapot KI703 Yuzuamashi Water Cooler Tokoname Teacup KI1234 Begynner rolig med å kjøpe en pose, så får jeg kanskje kjøpe større kvanta neste gang. Lenke til kommentar
SML Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Sitter for øyeblikket med en stor kopp "Four Red Fruits" te uten sukker eller melk Endret 23. november 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Når jeg var i tyskland kjøpte jeg Cannabis te, uten THC selvsagt, det er nok de beste teen jeg har smakt utrolig frisk og deilig. ellers liker jeg Grenadine te og "Four Red Fruits" selvsagt uten sukker. Har noen forresten oppskrift på hjemmelagd brennesle te? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Når jeg var i tyskland kjøpte jeg Cannabis te, uten THC selvsagt, det er nok de beste teen jeg har smakt utrolig frisk og deilig. Høres godt ut. Noen som vet om slikt kan importeres lovlig? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Når jeg var i tyskland kjøpte jeg Cannabis te, uten THC selvsagt, det er nok de beste teen jeg har smakt utrolig frisk og deilig. Høres godt ut. Noen som vet om slikt kan importeres lovlig? Selvom det ikke har noe effekt tror jeg det er ulovlig og importere. OT: Jeg skal til tyskland 11. DA blir det mye te! Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvor kjøper man kvalitetste? Altså ikke piss på rema til 1 kr posen. Japansk banchate for eksempel. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Du finner ikke skikkelig te på vanlige butikker. Prøv å ta en titt i helsekost butikk kanskje? Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal se neste gang jeg er på CC. ;D Lenke til kommentar
Temannen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei folkens. Jeg har nå fått litt sansen for te. Lurer på om noen har noen bra tips til hvor jeg kan få kjøpt litt spesielle/eksotiske smaker. Gjerne fra utlandet. Noe som de ikke selger i Norge! Har du sjekket www.teklubben.no? De skryter av ca 250 sorter te... Hvor kjøper man kvalitetste? Altså ikke piss på rema til 1 kr posen. Japansk banchate for eksempel. www.teklubben.no! Knallbra kvalitet - rask service - har prøvd! Må innrømme at jeg ikke har giddet å lese alle 18 sidene av tråden, men henger meg på trenden. Begynte å drikke te da jeg begynte å jobbe i helsevesenet for halvannet år siden. Virket så koselig med den koppen om morgenen, og kaffe var ikke noe for meg. Til å begynne med hadde jeg en teskje sukker i teen, egentlig bare fordi de andre tedrikkerne ved frokosten på avdelingen gjorde det og dette med te var jo tross alt nytt for meg. Etter en stund, da jeg etter hvert begynte å drikke te utenom jobb også, sluttet jeg med dette sukkeret. Egentlig bare fordi jeg syns det rett og slett smakte bedre uten det. Jeg drikker helst grønn eller svart te, men det har nok også mest med vane å gjøre. Ville forsøkt www.teklubben.no var jeg deg. Prøv rooibos- eller honybushte - naturlig søte og uten koffein (glimrende for oss som super te om kvelden...`) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg kan virkelig anbefale Adagio Der har de massevis av god tea, samt sampler-pakker slik at du slipper å kjøpe noe stort før du virkelig vetom du liker det. I tillegg kan du lage dine egne mikser og "selge" de i nettbutikken. Endret 3. desember 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvor kjøper man kvalitetste? Altså ikke piss på rema til 1 kr posen. Japansk banchate for eksempel. o-cha.com er også et meget godt alternativ om du ikke har noe imot å bestille fra utlandet. Like frisk grønn te som det de selger er vanskelig(umulig?) å få tak på i Norge. @Temannen Når du først skal reklamere for nettbutikken din, bør du prøve en litt mer diskre fremgangsmåte. Det der ble litt vel åpenbart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå