Gå til innhold

Tråden for tedrikkere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt meg ny te! London Fruit & Herb Company med Strawberry & Vanilla. Gleder meg til å smake. Fikk et smykkeskrin i porselen med på kjøpet xD. Det skal brukes til piercingsmykkene mine. Woo!

Solte

2 ss te i løs vekt

90 cl vann

skall av 1 sitron

sukker

sitronbåter

Marmelade te

5 kopper vann

3 teposer med sort te

1/2 kopp appelsinmarmelade

2 ss sukker

2 ss sitronsaft

Mens vi er i gang. ^^

London Fruit and Herb Company

Lenke til kommentar

Drikker for det meste jasmin-te som jeg kjøpte i Kina. Ikke på pose seff, ekte sånne kuler som oppløses i vann.

Jeg var på te-besøk rett bak den forbudte by i Beijing. Der ligger det et ekslusivt te-hus som demonstrerer alle typer te. De selger også mange spesielle sorter, som for eksempel lagret te.

Ikke spør meg hvordan de gjør det, men dette gir grønn te, men konsistensen ser ut som hvite kalkbiter.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kok opp vann

Ta frem en ganske stor kopp

Fyll opp halve koppen med vann, og to poser Lipton "naturell"

La de trekke mellom 1 og 2 minutter

Bland i en skje honning

Fyll opp resterende med melk

Strø på massevis med kanel på toppen

Drikk!

Lenke til kommentar

"Chamomille teabag compresses fight inflamation from initial piercings and they do a great job of pulling infection from open wounds. Doing them on piercings that have passed their initial swelling and aren't infected only provides it with moist warmth that feels good. "

Også fikk jeg med et smykkeskrin på kjøpet. xD

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En knallgod side om kaffe og te fra Peet's, som også tilbyr kjøp av kaffe og te via siden. Ble nettopp medlem og bestilte meg 2 lb. med kaffe (ca. 1 kg. kaffe) og tre tørkede vaniljestenger. Nå er ikke dette relevant i denne tråden - tenkte jeg skulle bare tipse om siden, til de av dere som har lyst til å smake på noe nytt, om kanskje utvide deres utvalg av te. :)
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hmmm, jeg må virkelig prøve å ta honning i teen, smaker sikkert digg :dribble: vennen min fortalte meg en gang at honning var godt i kakao, og jeg syntes det hørtes sykt dumt ut, og jeg prøvde det, hadde det ikke vært for at jeg liker honning i kakao hadde jeg syntes at dette hørtes dumt ut også xD og da hadde jeg aldri prøvd det :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Nam, mora mi har vært i Tyrkia, og hun kjøpte et sett med rare tekopper og en kjempegod eplete til meg.

Den har jeg også smakt! Den er helt utrolig og en av de beste te-ene jeg har smakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...