Catkin Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jo det er det! ^^ Liker kaffe jeg også. Men for meg er det litt mer likestilt, selv om te alltid vil være favoritten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg har kjøpt meg ny te! London Fruit & Herb Company med Strawberry & Vanilla. Gleder meg til å smake. Fikk et smykkeskrin i porselen med på kjøpet xD. Det skal brukes til piercingsmykkene mine. Woo! Solte 2 ss te i løs vekt 90 cl vann skall av 1 sitron sukker sitronbåter Marmelade te 5 kopper vann 3 teposer med sort te 1/2 kopp appelsinmarmelade 2 ss sukker 2 ss sitronsaft Mens vi er i gang. ^^ London Fruit and Herb Company Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Drikker for det meste jasmin-te som jeg kjøpte i Kina. Ikke på pose seff, ekte sånne kuler som oppløses i vann. Jeg var på te-besøk rett bak den forbudte by i Beijing. Der ligger det et ekslusivt te-hus som demonstrerer alle typer te. De selger også mange spesielle sorter, som for eksempel lagret te. Ikke spør meg hvordan de gjør det, men dette gir grønn te, men konsistensen ser ut som hvite kalkbiter. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Åååh, heldig. Q.Q Lenke til kommentar
Frankie_X Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kok opp vann Ta frem en ganske stor kopp Fyll opp halve koppen med vann, og to poser Lipton "naturell" La de trekke mellom 1 og 2 minutter Bland i en skje honning Fyll opp resterende med melk Strø på massevis med kanel på toppen Drikk! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nam, mora mi har vært i Tyrkia, og hun kjøpte et sett med rare tekopper og en kjempegod eplete til meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Nam, mora mi har vært i Tyrkia, og hun kjøpte et sett med rare tekopper og en kjempegod eplete til meg. Det er utrolig godt! Jeg kjøpte chamomille-te som jeg skal bruke på piercingene mine. xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Bruke på piercingene? Te? På piercinger? O o Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 Mhm. Jeg bare lar posen kjøle seg ned litt, så dytter jeg den forsiktig på pircingen. Fikk rådet på et bodymod-forum skjønner du. Ser ut til å virke også. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2008 "Chamomille teabag compresses fight inflamation from initial piercings and they do a great job of pulling infection from open wounds. Doing them on piercings that have passed their initial swelling and aren't infected only provides it with moist warmth that feels good. " Også fikk jeg med et smykkeskrin på kjøpet. xD Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 te er godt det =) liker lipton fruktsmaker men jeg pleier å ta en del sukker da Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Mitt bittelille utvalg av te for øyeblikket. Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) TYRKISK EPLE TE FTW<3 Endret 20. juli 2008 av mitrus Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 En knallgod side om kaffe og te fra Peet's, som også tilbyr kjøp av kaffe og te via siden. Ble nettopp medlem og bestilte meg 2 lb. med kaffe (ca. 1 kg. kaffe) og tre tørkede vaniljestenger. Nå er ikke dette relevant i denne tråden - tenkte jeg skulle bare tipse om siden, til de av dere som har lyst til å smake på noe nytt, om kanskje utvide deres utvalg av te. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Skulle ønske at Lillium ikke nevnte muskatt-te til meg den natta Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da gikk jeg amok på o-cha.com - te, tekopper, tekanne og vannkjøler faktisk, 900 + moms :O Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 hmmm, jeg må virkelig prøve å ta honning i teen, smaker sikkert digg vennen min fortalte meg en gang at honning var godt i kakao, og jeg syntes det hørtes sykt dumt ut, og jeg prøvde det, hadde det ikke vært for at jeg liker honning i kakao hadde jeg syntes at dette hørtes dumt ut også xD og da hadde jeg aldri prøvd det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Skulle ønske at Lillium ikke nevnte muskatt-te til meg den natta Du mener du fikk faktisk noe effekt ut av det? Hvor mye tok du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Nam, mora mi har vært i Tyrkia, og hun kjøpte et sett med rare tekopper og en kjempegod eplete til meg. Den har jeg også smakt! Den er helt utrolig og en av de beste te-ene jeg har smakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå