Aces Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Chai-latte? Det høres da virkelig ikke godt ut... Prøv Twinings Chai Tea. mhm det høres bedre ut. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En gledelig nyhet til alle te-nytere. Underpants har funnet sin yndlingste; Twinings Earl Grey. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 En gledelig nyhet til alle te-nytere. Underpants har funnet sin yndlingste; Twinings Earl Grey. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892338&st=0 Så utrolig god! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Uansett Underpants, noen ganger lager jeg te av løs-te, og da hender det den blir for sterk. I slike tilfeller kan jeg ta en liten melkeskvett oppi. Ellers liker jeg den ren, med en liten teskje sukker oppi. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Pleier å ta en teskje sukker og en skvett melk oppi. Melken er mest for at det skal gå ann å drikke den uten å måtte vente til du kan svelge den uten å få brannsår i svelget. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Melk får jo teen til å se ut som sølevann. Ikke særlig delikat. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Melk får jo teen til å se ut som sølevann. Ikke særlig delikat. Det er jo smaken som teller. Har du noen gang ete Tikka Massala. Smaker godt, men... Ja, du tar poenget. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Melk får jo teen til å se ut som sølevann. Ikke særlig delikat. Det er jo smaken som teller. Har du noen gang ete Tikka Massala. Smaker godt, men... Ja, du tar poenget. Jeg vet ikke hva Tikka Massala er, men jeg tror jeg tar poenget ditt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tikka Massala Tikka Massala 2 Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Mangote fra te-kaffebutikk! Er noe torka mangogreier! Litt sukker og det er knall! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tikka MassalaTikka Massala 2 Er det galt av meg å blir sulten? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg oppdaget en mystisk kokos-te da jeg var i butikken i dag. Den må prøves! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Huff! Holder på å bli kresen jo, en kopp Twinings Grønn te med java var liksom ikke det samme lenger Var favoritten min før, nå virket den plutselig litt daff og smakløs, og farven er ikke like innbydende lenger heller Karigane Sencha er fin, men posene ikke store nok til en stor tekopp av den typen jeg liker (250-ish ml,) men i en mindre kopp blir den fin, god aroma og veldig grønn grønnfarge Chiran Kagoshima er god og fyldig, og teposene er nesten enorme. Sterk aroma, første gangen jeg trakk en av disse begynte bikkja å snuse rundt og lurte på hva som luktet sånn Smaker litt mer brutalt enn Karigane Sencha, og er god Begge sortene gir en deilig etterfølelse, blir varm og våken i større grad enn med vanlig te De er jo litt smådyre, men man kan godt trekke to-tre kopper av en pose. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg drikker bare sitronte med fire teskjeer sukker Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg drikker bare sitronte med fire teskjeer sukker Fire teskjeer? Oi. Holder meg i hvert fall under tre. Vanligvis en. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg drikker bare sitronte med fire teskjeer sukker Fire teskjeer? Oi. Holder meg i hvert fall under tre. Vanligvis en. Det er når jeg skall ha lite i da -.-! Av og til opptil 7 skjeer ! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg drikker bare sitronte med fire teskjeer sukker Fire teskjeer? Oi. Holder meg i hvert fall under tre. Vanligvis en. Det er når jeg skall ha lite i da -.-! Av og til opptil 7 skjeer ! Må prøves. ^^ Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg drikker bare sitronte med fire teskjeer sukker Fire teskjeer? Oi. Holder meg i hvert fall under tre. Vanligvis en. Det er når jeg skall ha lite i da -.-! Av og til opptil 7 skjeer ! Må prøves. ^^ På den måten så er jeg klar for dagen også ! + Att jeg blir feitere Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Syv skjeer sukker? Er du galen, mann? Jeg tar bare en liten teskje oppi for å få en litt søtlig smak. Har ikke vendt meg til å drikke uten enda, den blir liksom så 'rå' og syrlig. Hører liksom til med litt sukker. Men ettersom jeg drikker minst en kopp om dagen, så må jeg nok kutte ut sukkeret etter hvert. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Syv skjeer sukker? Er du galen, mann? Jeg tar bare en liten teskje oppi for å få en litt søtlig smak. Har ikke vendt meg til å drikke uten enda, den blir liksom så 'rå' og syrlig. Hører liksom til med litt sukker. Men ettersom jeg drikker minst en kopp om dagen, så må jeg nok kutte ut sukkeret etter hvert. Man spiser jo sukker med te i. Ikke te med sukker i! Det er jo du som er gal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå