Gå til innhold

Tråden for tedrikkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff! Holder på å bli kresen jo, en kopp Twinings Grønn te med java var liksom ikke det samme lenger :( Var favoritten min før, nå virket den plutselig litt daff og smakløs, og farven er ikke like innbydende lenger heller :p

 

Karigane Sencha er fin, men posene ikke store nok til en stor tekopp av den typen jeg liker (250-ish ml,) men i en mindre kopp blir den fin, god aroma og veldig grønn grønnfarge :D

 

Chiran Kagoshima er god og fyldig, og teposene er nesten enorme. Sterk aroma, første gangen jeg trakk en av disse begynte bikkja å snuse rundt og lurte på hva som luktet sånn :p Smaker litt mer brutalt enn Karigane Sencha, og er god :)

 

Begge sortene gir en deilig etterfølelse, blir varm og våken i større grad enn med vanlig te :) De er jo litt smådyre, men man kan godt trekke to-tre kopper av en pose.

Lenke til kommentar
Syv skjeer sukker? Er du galen, mann?

 

Jeg tar bare en liten teskje oppi for å få en litt søtlig smak. Har ikke vendt meg til å drikke uten enda, den blir liksom så 'rå' og syrlig. Hører liksom til med litt sukker.

Men ettersom jeg drikker minst en kopp om dagen, så må jeg nok kutte ut sukkeret etter hvert.

Man spiser jo sukker med te i. Ikke te med sukker i! Det er jo du som er gal! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...