sablabra Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har den ruteren her for øyeblikket: https://prisguiden.no/product.php?productId=30005 Er vel forsovet fornøyd med den, men problemet er at de som sitter i underetasjen klager over dårlig trådløst signal. De bruker citrix på laptopen og en stabil linje er tydeligvis viktig, hvis ikke blir de bare kastet ut. I overetasjen, ikke så langt fra ruteren, fungerer alt fint. Er det noen god måte å få lenger rekkevidde på? Er det noen andre gode rutere som har langt bedre rekkevidde? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har den ruteren her for øyeblikket: https://prisguiden.no/product.php?productId=30005 Er vel forsovet fornøyd med den, men problemet er at de som sitter i underetasjen klager over dårlig trådløst signal. De bruker citrix på laptopen og en stabil linje er tydeligvis viktig, hvis ikke blir de bare kastet ut. I overetasjen, ikke så langt fra ruteren, fungerer alt fint. Er det noen god måte å få lenger rekkevidde på? Er det noen andre gode rutere som har langt bedre rekkevidde? 8305850[/snapback] Hva med en rangebooster? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Og det er så mye som? Link? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Anbefaler deg å vurdere en repeater. Den tar i mot signalet og sender det ut på nytt og gjør dermed dekningsområdet større. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Anbefaler deg å vurdere en repeater. Den tar i mot signalet og sender det ut på nytt og gjør dermed dekningsområdet større. 8314165[/snapback] Har du noen direkte anbefalinger? Jeg bryr meg lite om prisen, bare det fungerer bra... Enten det er ruter eller repeater jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå