wil Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Hei. Har prøvd mange ganger her nå på å få det til, men det vil seg ikke. Jeg prøver å få programmet til å kjøre uten at den må godkjennes av Vista hver gang. Dette gikk veldig greit med Macromedia Dremweaver, men ikke med WinRAR tydligvis. Ikke det at jeg starter WinRAR hver dag heller da, men greit å ha det riktig allikevel. Har prøvd å skrudd av UAC for så å starte det og da kommer ikke meldinga. også kjøre den tilbake med UAC aktivert, men det vil seg fortsatt ikke. Hvordan i all verden skal jeg få det til. Jeg har prøvd å reinstallere WinRAR også. Prøvde å reinstallere WinRAR med UAC deaktivert også, og deretter skru den på, men fortsatt kommer meldinga. Jeg blir gal. Håper noen vet noe. Hilsen. wil. PS: Kjører Windows Vista Ultimate 32 bit English. Endret 4. april 2007 av wil Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det en ny versjon av winrar du kjører, eller er det en eldre? Tror det er litt trøbbel med de eldre versjonene i Vista... Har ikke kommet så langt selv at jeg har fått lagt inn winrar på Vista-maskinen min, men må visst får gjort det snart. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg kjører WinRAR 3.62 Final. Hmmmm. Sitter i Windows 2000 akkurat nå, så jeg skal sjekke litt senere. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Har nå kommet meg hjem, og jeg hadde visst lagt inn winrar alikevel Men jeg har lagt inn v 3.7 beta. Denne fungerer uten problemer så langt. Det jeg fant rundt omkring når jeg søkte, så ser det ut til at v 3.62 ikke er helt kompatibel med Vista. Endret 4. april 2007 av GEman Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Har sjekka litt selv jeg også. Jeg lasta ned WinRAR 3.70B6 nå så jeg skal teste den senere. Sitter i Windows 2000 nå, så jeg gidder ikke å reboote . Takk for hjælpa. PS: 3.62 fungerer, men den sikkerhetsgreia kommer opp. Jeg håper at WinRAR 3.70B6 er såpass stabil at jeg kan kjøre den på hovedboksen min. Liker normalt ikke å ha Betaversjoner av programvare på stasjonæren min. Endret 4. april 2007 av wil Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har ikke testet den noe særlig enda, men ser ut til at betaen fungerer greit. Har forøvrig kvittet meg med UACen. Ble litt gal i hodet av den til slutt. Lykke til. Nå logger jeg av og reiser på påskefjellet. Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har sjekka litt selv jeg også. Jeg lasta ned WinRAR 3.70B6 nå så jeg skal teste den senere. Sitter i Windows 2000 nå, så jeg gidder ikke å reboote . Takk for hjælpa. PS: 3.62 fungerer, men den sikkerhetsgreia kommer opp. Jeg håper at WinRAR 3.70B6 er såpass stabil at jeg kan kjøre den på hovedboksen min. Liker normalt ikke å ha Betaversjoner av programvare på stasjonæren min. 8306898[/snapback] Litt rart, jeg kjører 3.50, og den fungerer utmerket. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Ok, men hvordan installerte du den da? Prøvde mange forskjellige måter, men hver gang kom den sikkerhetsgreia opp. Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Ok, men hvordan installerte du den da? Prøvde mange forskjellige måter, men hver gang kom den sikkerhetsgreia opp. 8309700[/snapback] Installerte på vanlig måte ved å dobbeltklikke på inst. fila, kjørte ikke som adm. en gang. Men "sikkerhetsgreia" kom opp da jeg skulle installere ja, men ikke når jeg kjører selve programmet. Kanskje det har noe med versjon å gjøre, se om du kan få tak i versjon 3.50. De kan jo ha gjort noe med senere versjoner som gjør at du får opp disse advarslene. Endret 5. april 2007 av filthyhabits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå