Gå til innhold

Web10 er dårlig, ligg unna!

fox

Anbefalte innlegg

Hei!!

Ligg unna Web10 sier jeg! Jeg har vært medlem der i et år, siden min er treig som pokker. Har klagd uten det er til noe nytte, greit det. Jeg har holdt ut et år, så ville jeg si opp. Jeg kontaktet en supporter at jeg ville si opp, han sa ok. En måned senere fikk jeg regning, jeg spurte hvorfor. De sa at jeg MÅ si opp en måned før, noe som jeg ikke visste og henvendte meg til denne siden

http://web10.nu/footer.php?area=faq&id=955

Javel tenkte jeg og sendte papir til dem over fax med punktene jeg må skrive i følge siden jeg har linket over. Plutselig fikk jeg svar av en annen supporter at det er en måned for seint, jeg sa at jeg har ikke fått beskjed om det. Han ga meg en sitat av en annen side

Abonnementsperiode, fornyelse og oppsigelse

Et Abonnement løper i 12, 24, eller 36 måneder ad gangen (en "Abonnementsperiode"). Abonnementsperioden er fortløpende, og blir fornyet automatisk 12 måneder ad gangen, med mindre det sies opp av kunden eller Web10 innen avtalt tid. Kunden kan si opp abonnementet med en måneds varsel, med virkning fra utgangen av inneværende abonnementsperiode. Oppsigelsen skal være skriftlig. Web10 kan si opp et abonnement med en måneds varsel. Sier Web10 opp et abonnement før abonnementsperioden er løpt ut, refunderes det til kunden et beløp tilsvarende betalingen for den resterende abonnementsperioden. Web10 kan si opp et abonnement med øyeblikkelig virkning hvis det har skjedd overtredelse av forretingsbetingelsene. I så fall vil det ikke bli gitt refusjon av innbetalte beløp. Da domeneregistrering og webhosting er spesielt tilpasset til kunden, tilbys der ikke angrerett, med mindre Web10 har mottatt en annullering senest 14 dager etter bestilling, og innen opprettelsen av webhotell eller domene starter.

Hyggelig gjort av dem! Jeg må være medlem der minst et år til. Hyggelig at de lurte meg skikkelig, først sa de at det var greit at jeg sa opp for en måned siden, plutselig sa de at jeg må faxe til dem. Så nå sier de at jeg må gjøre det en måned før!! Herregud, den dårligste service jeg har vært bort i

EDIT; Så nå at det står at man må si opp en måned før i linken jeg skrev sia, men det var ikke der før. De har nok endret det da jeg klaget

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er jo en grunn til at dem har 12mnd om gangen for sende ut en regning på 10kr er jo bare en vits.

12X10kr = 120kr ? og du forventer topp service til den prisen ? du veit at det koster dem 30 til 45kr og sende ut regning og sjekke at du betaler.(eks visa/netbank og sånt) så vil si 25kr for server, og 25kr til support. som vi si 5min support.

Lenke til kommentar

Har selv brukt web10.nu i ca halv annet år nå og er ganske godt fornøyd. Prisene er utrolig lave til svært mange andre alternativer. Supporten har jeg brukt flere ganger og de er veldig raske med å gi gode svar.

Har merket perioder der det har gått litt tregt men ellers er det veldig bra.

Lenke til kommentar
Har selv brukt web10.nu i ca halv annet år nå og er ganske godt fornøyd. Prisene er utrolig lave til svært mange andre alternativer. Supporten har jeg brukt flere ganger og de er veldig raske med å gi gode svar.

Har merket perioder der det har gått litt tregt men ellers er det veldig bra.

8336250[/snapback]

hvordan er det med fleksibiliteten da? f.eks på joomla? dem er jo håpløse på slike cms systemer.

Lenke til kommentar
Jeg kjører joomla, expose og forum for 9,- pr mnd hos web10.nu, og selv om de skulle vise seg å være skrekkelig dårlige på service så er jo det en god deal. Kjører også et par kommersielle sider. Da betaler jeg ikke selv, og kjører selvfølgelig ikke på web10.nu  ;)

8338504[/snapback]

hvordan kan det være en god deal hvis dem har elendig service? :)

syntes jeg hadde lest at web10 ikke var så bra til slike cms system, men kanskje jeg husker feil, men hos forumet til joomla fant jeg hvertfall en bra guide.

hvor kjører du når du kjører kommersielle sider da?

Lenke til kommentar

Jeg kjører cms på web10.nu ikke joomla men E107.

Det fungerer utmerket. Har vanskelig med og forstå at dere synes det er elendig service. Selv har jeg stilt opp til flere spørsmål og fått veldig raskt svar bare et par timer senere. Kan vell ikke kalle det dårlig.

Eneste minuset jeg finner er at php-ini er satt til maks 2 mb upload ved bruk av nettleser. Det irreterer meg litt, men det er vell ikke så mange andre webhoteler som har så mye høyere der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...