Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Handler alt om sex?


Anbefalte innlegg

Men jeg syns det er litt fort når de vil gjøre det bare ved å ha sett meg ett par ganger da.. da tyder alle ting på at de er ute etter en eller annen form for forhold. Hvis de vil være venner så haster det da ikke sånn med å gå ut med meg da!? blir så oppgitt..

 

Det vil vel være en vurderingssak egentlig... hvis folk synes du er en interesang person venter de ikke for lenge med å prøve å finne på noe med deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men så fort jeg havner i prat med en gutt og åpner meg litt, så begynner det.. da er det liksom "få nummeret ditt da så kan vi finne på noe en dag eller gå på middag/kino sammen"

 

selv om de vil finne på noe med deg er ikke det ensbetydene med at de kun vil ha sex med deg. det kan hende de vil treffe deg for å utvikle et vennskap.

8317585[/snapback]

Akkurat det tenkte jeg også. For de tingene du nevner Melisma, er det ikke slike ting venner gjør da?

Jeg for min del kunne godt tenkt meg å reist på kino eller vært ute og spist middag med en jente uten å forvente meg noe etter det (for å si det på den måten), sagt på en annen måte: rett og slett bare reise ut og ha det hyggelig sammen :thumbup:

8317697[/snapback]

 

 

f.eks jeg har pratet med en snill og god gutt mange (10-12 ganger) fordi han kjenner venninna mi, han har hatt 2 damer den tiden jeg har kjent han, og hver gang det ble slutt med dem så spurte han veninna mi om jeg fortsatt var ledig :mad: og der satt jeg og trodde jeg og han bare kunne være venner uten noen som helst forpliktelser. Men det viste seg jo fort til å være feil, til min STOOOORE overraskelse :nei:

Lenke til kommentar
Men jeg syns det er litt fort når de vil gjøre det bare ved å ha sett meg ett par ganger da.. da tyder alle ting på at de er ute etter en eller annen form for forhold. Hvis de vil være venner så haster det da ikke sånn med å gå ut med meg da!? blir så oppgitt..

 

Det vil vel være en vurderingssak egentlig... hvis folk synes du er en interesang person venter de ikke for lenge med å prøve å finne på noe med deg.

8317764[/snapback]

 

 

Men utifra det jeg vurderer da, så er de ute etter noe helt annet enn ett uskyldig vennskap. De tilnærmelsene de gjør og oppførselen deres. Og dessuten så har ikke de guttene jeg har vært borti vært så jævlig flinke til å ta ett hint heller, når jeg sier f.eks "nei, det passer ikke idag" hver gang de spør så burdte de skjønne det.. Jeg er så lei av å måtte utsette meg selv for det å avvise noen, det er så ekkelt, hater sånt, men det MÅ jo gjøres når de ikke kan la meg være i fred og ta ett hint!!

Lenke til kommentar
Men jeg syns det er litt fort når de vil gjøre det bare ved å ha sett meg ett par ganger da.. da tyder alle ting på at de er ute etter en eller annen form for forhold. Hvis de vil være venner så haster det da ikke sånn med å gå ut med meg da!? blir så oppgitt..

 

Det vil vel være en vurderingssak egentlig... hvis folk synes du er en interesang person venter de ikke for lenge med å prøve å finne på noe med deg.

8317764[/snapback]

 

 

Men utifra det jeg vurderer da, så er de ute etter noe helt annet enn ett uskyldig vennskap. De tilnærmelsene de gjør og oppførselen deres. Og dessuten så har ikke de guttene jeg har vært borti vært så jævlig flinke til å ta ett hint heller, når jeg sier f.eks "nei, det passer ikke idag" hver gang de spør så burdte de skjønne det.. Jeg er så lei av å måtte utsette meg selv for det å avvise noen, det er så ekkelt, hater sånt, men det MÅ jo gjøres når de ikke kan la meg være i fred og ta ett hint!!

8317806[/snapback]

 

Er det ikke deilig å vite at du er attraktiv? Er mange jenter som liker meg, men som jeg bare kunne tenkt meg å være venn med.. Og jeg har INGEN problemer med å være sammen med de på fritiden min... Jeg sitter jo der og vet at de liker meg og er obs på det.. Men jeg tenker ikke mye over det nei. Hadde jeg gjort det hadde jeg jo lagt merke til hver minste ting de gjorde som kunne tyde på flørting eller noe sånt, eller hva?

 

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får!! ;)

 

EDIT: Det er sånn at jo mer du tror på en ting og jo mer du overbeviser deg selv om at det er "sånn", så tror du fullt på det til slutt. Mulig det er problemet som sagt.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar

Eg forstår korleis du føler det Melisma. Eg ser sjølv på mange av guttevennene mine korleis "antennene" deira er såpass korte at dei neppe hadde tatt eit hint sjølv om det var stava for dei. Og om du møter gutter i ein viss alder (15-25), vil majoriteten i hovudsak vere ute etter eit forhold/get laid osv. Men det finnes alltid unntak då ;) Så keep looking. Eller så måtte det ideelle for deg vere ein venn som er homo? Då ville alle problema dine ha løyst seg?

Lenke til kommentar
Eg forstår korleis du føler det Melisma. Eg ser sjølv på mange av guttevennene mine korleis "antennene" deira er såpass korte at dei neppe hadde tatt eit hint sjølv om det var stava for dei. Og om du møter gutter i ein viss alder (15-25), vil majoriteten i hovudsak vere ute etter eit forhold/get laid osv. Men det finnes alltid unntak då ;) Så keep looking. Eller så måtte det ideelle for deg vere ein venn som er homo? Då ville alle problema dine ha løyst seg?

8318688[/snapback]

 

 

Godt å vite at noen forstår hva jeg mener :yes: hehe, ja kanskje jeg skal skaffe meg ett eget Will and Grace forhold :p

Lenke til kommentar
Men jeg syns det er litt fort når de vil gjøre det bare ved å ha sett meg ett par ganger da.. da tyder alle ting på at de er ute etter en eller annen form for forhold. Hvis de vil være venner så haster det da ikke sånn med å gå ut med meg da!? blir så oppgitt..

 

Det vil vel være en vurderingssak egentlig... hvis folk synes du er en interesang person venter de ikke for lenge med å prøve å finne på noe med deg.

8317764[/snapback]

 

 

Men utifra det jeg vurderer da, så er de ute etter noe helt annet enn ett uskyldig vennskap. De tilnærmelsene de gjør og oppførselen deres. Og dessuten så har ikke de guttene jeg har vært borti vært så jævlig flinke til å ta ett hint heller, når jeg sier f.eks "nei, det passer ikke idag" hver gang de spør så burdte de skjønne det.. Jeg er så lei av å måtte utsette meg selv for det å avvise noen, det er så ekkelt, hater sånt, men det MÅ jo gjøres når de ikke kan la meg være i fred og ta ett hint!!

8317806[/snapback]

 

Er det ikke deilig å vite at du er attraktiv? Er mange jenter som liker meg, men som jeg bare kunne tenkt meg å være venn med.. Og jeg har INGEN problemer med å være sammen med de på fritiden min... Jeg sitter jo der og vet at de liker meg og er obs på det.. Men jeg tenker ikke mye over det nei. Hadde jeg gjort det hadde jeg jo lagt merke til hver minste ting de gjorde som kunne tyde på flørting eller noe sånt, eller hva?

 

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får!! ;)

 

EDIT: Det er sånn at jo mer du tror på en ting og jo mer du overbeviser deg selv om at det er "sånn", så tror du fullt på det til slutt. Mulig det er problemet som sagt.

8317894[/snapback]

 

 

Jo, det er da godt å vite at jeg fortsatt vekker interesse hos noen da :p Men nå syns jeg det blir litt for mye av det gode om du forstår hva jeg mener. Føler at guttene blir så falske når de sitter og prater og sånn med deg, men innerst inne så gjør de det bare for å vinne noe på det. Tror dem at eneste grunnene til at jeg prater og ler sammen med er fordi jeg vil oppnå noe?? Kan man ikke bare ha en sivilisert samtale og diskutere ting og ha det gøy, uten at det skal bety noe mer? det føles bare så trist når man ikke kan sette pris på hverandre uten at man skal havne i senga liksom.. Man MÅ liksom få noe ut av det for egen vinning virker det som :no:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Bare vent til den dagen ingen interesserer seg for deg, da tenker du vel kanskje litt annerledes ?

Kommer som sakt også an på hvor du er osv,  når du er på fest og er halv-naken burde du ikke være overasket at noen sjekker deg opp.

8318727[/snapback]

 

 

Jeg personlig finnes ikke flørtete i det hele tatt, jeg er 24 år og har hatt 1 kjæreste, det varte i 5 år. Og når det gjelder klesstil og det å være frempå, så er jeg ikke i nærheten engang. Jeg går aldri med utfordrende klær (det er jeg altfor sjenert for :blush: ) Når jeg er på fest så passer jeg på og ikke havne i noen slags form for intime samtaler med noen gutt, i frykt for nettopp dette her med at da vil han noe mer. Jeg holder alltid avstand og passer på meg selv. Men allikevel så skjer det.

 

Jeg skjønner hva du mener med at jeg kanskje tar det for gitt og sånn, men jeg er ærlig talt ikke interessert i å ha noe forhold til noen eller å ha en rekke med gutter på CV`n min heller.. jeg elsker å være alene for tiden :yes: Er bare lei av gutter som presser seg på, til og med etter de har fått "nei" 10 ganger... uff, jeg høres så negativ ut, men er bare så frustrert :dontgetit:

Lenke til kommentar

ikke misforstå, jeg ELSKER gutter da :D Det er det beste jeg veit, hehe.. Men fler og fler viser seg til å kun jobbe mot 1 ting, og nå er jeg lei. Men når jeg blir klar så kan jeg godt bli med på leken igjen, men når jeg sier til dem at "jeg vil være alene og sånn en stund fremover jeg nå" og de fortsatt prøver seg med "bli med på EN middag da" eller kom til meg så kan "vi kose oss med vin og film! da kommer mistanken med en gang hos meg,,

Lenke til kommentar
Hva med å bruke nettopp dette du skriver her, som samtaleobjekt neste gang du er i kontakt med en gutt?

8319506[/snapback]

 

 

Det var det jeg gjorde med han siste som tok kontakt med meg.. vi satt og prata en hel gjeng, også sier jeg høyt og tydelig "Jeg skal være alene en lang stund fremover, orker ikke stresse med gutter og forhold" og han sa "ja, jeg skjønner deg" En uke etterpå fikk jeg sms av han " er du ferdig med å vente nå eller?, skal vi møtes?" er det rart jeg blir irritert?? jævla mas!! og da måtte jeg avvise han,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...