fatsheep Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Dette høres kanskje litt teit ut, men jeg klarer ikke å få løsnet ribba fra CPU-en. Når jeg prøver å presse bøylen ned og ut, vil den ikke. Jeg tør ikke presse av alle krefter i tilfelle jeg skader hovedkortet. Har noen, noen gode tips. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hjelper litt hvis du sier hva slags kjøler du har. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 En kraftig nebbtang vil sikkert gjøre susen. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Cooler Master vifte Socket A/7/FCPGA ->2.2GHz Celeron, XP2500+ Nebbtang? Skal man ikke bruke skrutrekker for å presse ned bøylen. Er ivertfall et spor til en flat skrutrekker. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Man skal vanligvis kunne løsne den med en skrutrekker, men på noen så er bøylen så stram at man ikke får bøyd den nok ut mens man presser ned. Faren for at skrujernet glipper og moser HK'et er også tilstede da. Da kan det funke å ta tak med en god tang og bøye den ut mens man presser ned. Evt. Bruke et ekstra skrujern til å bøye utover. Lenke til kommentar
fatsheep Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Tusen takk. Det skal jeg prøve så snart jeg kommer hjem. Er akkurat ferdig med tentamen og sitter på biblioteket :smile: [ Denne Melding var redigert av: fatsheep på 2002-12-16 14:24 ] Lenke til kommentar
boza Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Trur tentamen din gikk i dass, siden du har bekymret deg over CPU'en din hele dagen? hehehe.. (ment som en spøk),og ja kjøleribber sitter som bare fy noen ganger, men prøv med nebbtang som blei foreslått her, og rett o slett bøy den ut...så bøy den tilbak etterpå igjen hvis den skal brukes igjen. _________________ "The sweet ain't the sweet, whitout the bitter" [ Denne Melding var redigert av: boza på 2002-12-16 14:32 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå