Pysj Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nye tall viser at svært mange leser andres tekstmeldinger. Kvinner er verst. Les mer Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nye tall viser at svært mange leser andres tekstmeldinger. Kvinner er verst. Les mer 8305689[/snapback] Hvor ble det av privatlivet? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Åååh, jeg er så eid om noen leser meldingen mine! xD Ikke at jeg holder meg unna andres innbokser, haha! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 En ex jeg var sammen med for mange år siden var utro mot meg lenge! Jeg grubla så lenge på det at jeg tjuvleste dagboka hennes. Å gjett hva som stod der , Svart på Hvit ALT!! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Så stille det ble her inne etter at jeg skrev det der da :!: Jeg kan godt legge ut grunner til hvorfor jeg snuste også, fordi jeg busta henne i å være utro. Men hun mente det var engangstilfelle Endret 8. november 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg