sbstn Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Støtter dvdspilleren dvd+r ? Kan være en ide å kopiere til harddisk først.. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er vel ikke noe oppsett i nero eller programfeil. ? Det finnes flere gratis programvare du kan prøve.. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Kan du forklare litt mer detaljert hva du gjør, og når du får feilmelding? I teorien skal det bare være å kopiere inn VIDEO_TS til harddisken med Windows Explorer, og så åpne Nero og brenne den som DVD-Video. Hvilken brenner har du (merke og modell)? Endret 4. april 2007 av HeltNils Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har noen ganger hatt problemer med å kopiere en dvd-r til dvd+r hvis jeg lager et image av discen. Dette tror jeg er fordi det er litt størrelseforskjell på de 2 formatene og at maskin/brenner krever samme type plate som det er lest ifra. Det du kan gjøre er å rippe plata til harddisken først med f.eks Dvddecrypter eller dvdfabdecrypter og så brenne via ditt favorittbrenneprogram. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå