Gå til innhold

Prison Break Sesong 2 Episode 23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er bare en tanke:

 

Siden imdb.com har 23 episoder av sesong 2; var det da kanskje planlagt å avslutte serien i sesong 2?? Men siden det er en sånn seer suksess så utvider de til en ekstra sesong?? Var vel det samme som skjedde med Lost, og denne serien har tapt seg.

Lenke til kommentar
Dette er bare en tanke:

 

Siden imdb.com har 23 episoder av sesong 2; var det da kanskje planlagt å avslutte serien i sesong 2?? Men siden det er en sånn seer suksess så utvider de til en ekstra sesong?? Var vel det samme som skjedde med Lost, og denne serien har tapt seg.

Episode 23 vet jeg ingenting om, men det stemmer at det var planlagt 2 sesonger.
Scheuring also confirmed that he initially conceived "Prison Break" as a two-season drama with 44 episodes. Because of the show's somewhat surprising steady and strong position in the Nielsens (the drama has averaged 9,5 million viewers throughout the 'Manhunt' season) the simple fact of the matter was the show would continue with or without Scheuring on board.

 

Although FOX has yet to announce whether or not they are renewing the series for a third season, Scheuring and his writing team have managed to wrap up the main conspiracy-related plotlines in the final three episodes leaving sufficient tissue to move into a third season.

 

Forøvrig syns jeg LOST har tatt seg voldsomt opp i det siste.

Endret av TrulsHE
Lenke til kommentar
Da regner jeg med at du har sett alle episodene som har vært vist i USA. De 3-4 siste jeg har sett på tvnorge har vært elendig, bortsett fra kanskje den siste som ble vist.

8356283[/snapback]

 

Har ingenting med PB å gjøre, men ja, den forrige episoden av Lost som ble vist på tvnorge var på en måte starten på det som har vært veldig gode episoder nå i det siste. De som følger serien på tvnorge har mye å se fram til etter min mening.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå sett sesong 1 og 2 (e22) av PB de siste 3 dagene og jeg antar at episode 22 var siste i sesong 2?

Noen som vet noe mer nå 20 dager etter forrige post? Om s3 osv.

EDIT: Lest litt og funnet ut.

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette er bare en tanke:

 

Siden imdb.com har 23 episoder av sesong 2; var det da kanskje planlagt å avslutte serien i sesong 2?? Men siden det er en sånn seer suksess så utvider de til en ekstra sesong?? Var vel det samme som skjedde med Lost, og denne serien har tapt seg.

8305946[/snapback]

 

En stund siden denne. Men kan oppklare med og si at det er noen som hadde lurt IMDB. De har vist blitt lurt på denne måten flere ganger.

 

Så, var nok ikke planlagt og avslutte med Sesong 2. Får bare takke høyere makter for det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...