huldal Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Var episode 22 den siste i sesong 2? Eller kommer det episode 23? Kilde: http://www.imdb.com/title/tt0990884/ Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tror vi fikk se 2:22 idag, og neste mandag er det finito.. Ble ikke helt klok på IMDB 'though, så kan hende jeg tar feil. Men at tittelen på den episoden jeg netopp så kan hete "Sona" kan stemme. Ingenting som backer det desverre.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Nei, det er bare 22 episoder i S2. Dette er bekreftet for lang tid siden av Fox/de som lager Prison Break. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ep 22 var siste for denne sesongen ja, nå er det og vente 5 måneder til neste gang :-) Lenke til kommentar
huldal Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Dette er bare en tanke: Siden imdb.com har 23 episoder av sesong 2; var det da kanskje planlagt å avslutte serien i sesong 2?? Men siden det er en sånn seer suksess så utvider de til en ekstra sesong?? Var vel det samme som skjedde med Lost, og denne serien har tapt seg. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Dette er bare en tanke: Siden imdb.com har 23 episoder av sesong 2; var det da kanskje planlagt å avslutte serien i sesong 2?? Men siden det er en sånn seer suksess så utvider de til en ekstra sesong?? Var vel det samme som skjedde med Lost, og denne serien har tapt seg. Episode 23 vet jeg ingenting om, men det stemmer at det var planlagt 2 sesonger.Scheuring also confirmed that he initially conceived "Prison Break" as a two-season drama with 44 episodes. Because of the show's somewhat surprising steady and strong position in the Nielsens (the drama has averaged 9,5 million viewers throughout the 'Manhunt' season) the simple fact of the matter was the show would continue with or without Scheuring on board. Although FOX has yet to announce whether or not they are renewing the series for a third season, Scheuring and his writing team have managed to wrap up the main conspiracy-related plotlines in the final three episodes leaving sufficient tissue to move into a third season. Forøvrig syns jeg LOST har tatt seg voldsomt opp i det siste. Endret 10. april 2007 av TrulsHE Lenke til kommentar
huldal Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Da regner jeg med at du har sett alle episodene som har vært vist i USA. De 3-4 siste jeg har sett på tvnorge har vært elendig, bortsett fra kanskje den siste som ble vist. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Da regner jeg med at du har sett alle episodene som har vært vist i USA. De 3-4 siste jeg har sett på tvnorge har vært elendig, bortsett fra kanskje den siste som ble vist. 8356283[/snapback] Har ingenting med PB å gjøre, men ja, den forrige episoden av Lost som ble vist på tvnorge var på en måte starten på det som har vært veldig gode episoder nå i det siste. De som følger serien på tvnorge har mye å se fram til etter min mening. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kan noen si meg hvor mange episoder som er sendt på tv3 hittil? Hvilken episode kommer på torsdag? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Episode 18 av sesong 2 sendes på tv3 denne uka. Den heter "Wash". Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Episode 18 av sesong 2 sendes på tv3 denne uka. Den heter "Wash". 8398711[/snapback] HERLIG! Jeg fikk sesong 1 av en venn, + episode 1-17 av sesong 2. Så det ferdig idag. Det betyr at jeg kan hoppe rett inn i tv3 sine sendinger. Et fantastisk sammentreff. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hehe, heldig med den. Lenke til kommentar
gregas Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe hele den andre sesongen av Prison Break ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Den kommer vel på DVD i slutten av mai, så du må nok vente litt til. EDIT: Litt motstridende meldinger, noen sier mai, andre sier august. Ingenting offisielt ennå vertfall. Endret 22. april 2007 av Loomy Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har nå sett sesong 1 og 2 (e22) av PB de siste 3 dagene og jeg antar at episode 22 var siste i sesong 2? Noen som vet noe mer nå 20 dager etter forrige post? Om s3 osv. EDIT: Lest litt og funnet ut. Endret 6. mai 2007 av War Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Dette er bare en tanke: Siden imdb.com har 23 episoder av sesong 2; var det da kanskje planlagt å avslutte serien i sesong 2?? Men siden det er en sånn seer suksess så utvider de til en ekstra sesong?? Var vel det samme som skjedde med Lost, og denne serien har tapt seg. 8305946[/snapback] En stund siden denne. Men kan oppklare med og si at det er noen som hadde lurt IMDB. De har vist blitt lurt på denne måten flere ganger. Så, var nok ikke planlagt og avslutte med Sesong 2. Får bare takke høyere makter for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå