son Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei, jeg lurer på om noen kan anbefale en bra internett/gaming kafe i Stavanger? Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ligger en ved Akropolis, rett nedenfor Sølvberget.. Den er ikke så verst... Lenke til kommentar
son Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Cafe Com? Den nettkafen var jeg på faktisk, lite bra og dyr :/ Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 det ligger en vis`a`vis Sagevik Musikk, dvs rett over gaten. Det er ca 50 m fra Ferjeterminalen. Før det så har du en kiosk og et mindre spisested. Her er det ikke bare internetcafe, men også spill. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hva koster internet kafé i Norge? for halvtimen eller timen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) De fleste jeg vet om, er tydeligvis nevnt her. Men det er slike maskiner på danmarksbåten, så får du en fin tur også med det samme Tror det koster ei krone minuttet der iallefall... Endret 4. april 2007 av steffenz Lenke til kommentar
.sere Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er gratis internett på biblioteket på Sølvberget. Må bare ha lånekort. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tar ikke det litt tid å opprette lånekort da? Nå vet jeg jo ikke om trådstarter bor i Stavanger eller ikke, men det er jo unødvendig å ha lånekort om han/hun ikke gjør. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lånekort på sølvberget får du mens du venter. Har du nasjonalt lånekort (eller likesågodt får deg det først som sist) får du dem bare til å registrere deg som bruker av Stavanger bibliotek og alt er fryd og gammen. De har forresten trådløst nett fritt tilgjengelig også. En anne mulighet er å bruke innfomaskinen som står rett utenfor musikkbiblioteket. Leter du litt, er det ingen problem med å finne ut hvor du skal trykke for å åpne all verdens sider på den. Har noen flotte knapper for å heve/senke hele bordet også. Nede til venstre for tastaturet. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fikk nasjonalt lånekort på Sølvberget for to-tre uker siden. Da fikk jeg det på minuttet. Har ikke brukt det så mye, men er det gratis så er det gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå