ilpostino Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har sett på noen av hovedkortene hos Komplett (Blandt annet dette) at det støtter Core2Quad. er det noen som vet når disse kommer? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) tja, amento har den http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...12;c:36124;r:pg (nest biligste i følge prisguiden) komplett har den på en måte Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. Denne varen lagerføres normalt ikke av oss, men bestilles fra leverandør ved behov. Normal leveringstid til oss er 10 dager etter at du bestiller. Endret 4. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Eneste C2Q prosessoren som er i salg, er såvidt jeg vet Q6600. Bortsett fra det er det vel bare Xenon Quadcores, og QX6700. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 hva er den store forskjellen på Xeon og Core2Quad egentlig? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Xeon er egentlig beregnet for servere. Men det ser ofte ut til at de har en meget god batch(uke, etc). Noe som igjen fører til at de klokker godt. Men, hvis du skal ha en quad. Så ville jeg ventet på prisdumpet i april, så kjøpt en Xeon eller en Q6600 . Som sagt, de er identiske, men noe tyder på at Xeon ofte klokker litt bedre. Så forskjellen er vel egentlig ikke-eksisterende, bare at en Xeon har et par fordeler fremfor en conroe i en server, men gjør seg like godt som en Conroe i en vanlig PC Mvh. Endret 4. april 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 skal ikke det meste av hovedkorta støtte Quad da?? mener mit billige asus p5b gjør det. angående cpu koster en xeon 3210 i dag 5600,- det snakkes om et prisfall på 40% på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå