ResidentDante Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) For dem som likte Wipeout på PSP er det mer morro i vente: Klikk her! Wipeout Pulse blir tittelen på spillet. Gleder meg Endret 4. april 2007 av ResidentDante Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) http://www.gametrailers.com/player/usermovies/92046.html Gameplay klipp.. Endret 7. august 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 var en'ern bra? den paa psp. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 WipEout Pure på PSP var absolutt bra ja! Vel verdt å plukke opp (du får det forøvrig på Lefdal til 49 kr der jeg bor!). Det returnerer mer til feelingen av de gode gamle WipEout spillene (2097 og 3), grafikken er veldig fin med mye effekter og styringen er presis. Du kan også laste ned mange pakker med ekstra baner gratis. Anbefaler deg det! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Slutter meg til ResidentDante over. Wipeout Pure kjøpte jeg til full pris og det var verdt alle penga. Til 49 kr... Hell yeah! Wipeout serien har vært litt ujevn når det gjelder kvalitet, men jeg krysser fingerene og håper på en oppfølger like bra som Pure. Hvis den er i nærheten av 2097 og Pure, så skal jeg i hvertfall kjøpe det. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 går det ann å spille online på psp? Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 går det ann å spille online på psp? 9231238[/snapback] Det er online spill til PSP, men Wipeout Pure er ikke online. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 ok. ;P de hadde det ikke på lefdal på strømmen Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Lefdal Sandvika (i Bærum) har det til 49kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå