FRODO24 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Er for tiden arbeidsledig fikk vite av nav at de kan kanskje dekke lastebillappen Vis jeg har bekreftelse at jeg får fast jobb av en arbeidsgiver.. Så det jeg lurer på. Er det en arbeidsgiver som kan tenke seg å ansette en mann på 24år som vil ha jobb som lastebilsjåfør,jeg kan jobbe hos dere i et par år om ikke jeg blir værende der.. Endret 4. april 2007 av FRODO24 Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ta deg en ringerunde til firmaer i området ditt. Har vært mye avisskriving om hvor få lastebilsjåfører det er å få tak i. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Her er det et hav av muligheter.Men har du bekjentskaper så hør med disse om de vet om noe. Er mange firmaer som er mindre seriøse,som du bør styre unna. Kjørte selv vekselsflak(Tollpost,Nor-cargo,Posten osv) i 3 år og stortrivdes med det.Her slipper man en masse styr med lasting og lossing.Er bare boxene som skal av og på bil og henger før man kjører videre. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er det en arbeidsgiver som kan tenke seg å ansette en mann på 24år som vil ha jobb som lastebilsjåfør,jeg kan jobbe hos dere i et par år om ikke jeg blir værende der.. 8305267[/snapback] Det du bør sjekke er hvordan disse avtalene til NAV er, binder de arbeidsgiver? Selv om man har sertifikat behøver ikke dette bety at man er noe sjåføremne. Eventuellt kunne du jo høre med ett større firma om du fikk litt praksis der slik at de kunne bli kjent med deg og dermed ville du har en større sjanse for ett ja så lenge de er fornøyd med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå