Gå til innhold

Burnout 5 første bilder (360, PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får ikkje opp artikkelen eg heller. Dei skal ha ei åpen verd? Faktisk synest eg ikkje det høyrast so dumt ut. Eg liker køyringa i GTA-spela betre enn dei fleste andre spel, so om Criterion får til noko liknande, men med meir fokus på rein køyring og mindre på å provosere amerikanske senatorar, trur eg det kan bli bra. :)

Kay

Lenke til kommentar

Kan jo være artig med en 'åpen' verden hvis f.eks. poenget er å komme seg fra punkt A til B på raskest mulig måte, men at veivalget er helt opp til deg selv.

Online kan det jo bli en hit; den raskeste veien vil jo også være den mest trafikkerte, så kanskje det vil lønne seg å ta en 'lengre' med færre konkurrenter som prøver å dytte deg hele tiden :)

Lenke til kommentar
Jeg syns det så ganske så bra ut jeg.

Har runda Revenge på ps2, greitt nok, så om det imponerer, så kjøper jeg det jeg-

8305935[/snapback]

Vel, nå har jo burnout dominator kommet til ps2 da, så det hadde kanskje vært en idè å prøve det også??

8306453[/snapback]

kanskje det.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar
Åpen verden? Plutselig ble Burnout 5 langt mer interessant. På tide de kommer med noe nytt nå.

EDIT: Ny link: http://www.worthplaying.com/article.php?si...=thread&order=0

De har visstnok fjernet menyer i spillet.

8307174[/snapback]

unskyld....noe nytt? Alle etterfølgere kommer jo med åpne verdner nå. Som vistnok skal være så vel og bra. Noe som egentlig ikke passer et arkade spill som Burnout.

det er dårlig trend i spillindustrien at alle skal etterligne the last good thing. Og ikke the next :(

Lenke til kommentar
Åpen verden? Plutselig ble Burnout 5 langt mer interessant. På tide de kommer med noe nytt nå.

EDIT: Ny link: http://www.worthplaying.com/article.php?si...=thread&order=0

De har visstnok fjernet menyer i spillet.

8307174[/snapback]

unskyld....noe nytt? Alle etterfølgere kommer jo med åpne verdner nå. Som vistnok skal være så vel og bra. Noe som egentlig ikke passer et arkade spill som Burnout.

det er dårlig trend i spillindustrien at alle skal etterligne the last good thing. Og ikke the next :(

8307335[/snapback]

Vel, vil ha noe mer enn gamle Burnout med bedre grafikk... Det at de satser på en åpnere verden betyr ikke at det blir en GTA-klone. Det Nonsens snakker om er en genial idé.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Åpen verden passer meg genialtbra! Minner meg opp Rush til N64 dagene, var ikke akkurat så åpent men mer åpent enn de fleste spill. Fant alltid en ny vei og kjøre og knuse konkurrentene på. Ah gleder meg!

8307880[/snapback]

Åh, Rush husker jeg :D

Deilig på den store banen der man kunne kjøre på de blinkende firkantene og rare formene og hoppe, kræsje og få uttalige spins :D

NG4 :love:

Endret av Lund-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...